Announcement

Collapse
No announcement yet.

Info/før/ettersnakk 4 MN Runde RC Drifting Geiteryggen 02.09

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Info/før/ettersnakk 4 MN Runde RC Drifting Geiteryggen 02.09

    I sammarbeid med:
    www.drammenrcklubb.com
    www.gmbk.no

    Arrangeres 4 Runde RC Drifting.


    Hei.
    Det nærmer seg 4 NM runde med stormskritt, og jeg regner med de fleste er ferdig med karrosseri og biler


    Nå har du muligheten til å teste deg selv opp mot Norges beste konkuransedriftere, eller kanskje du bare vil se på. Uansett dette blir er heftig RC søndag med sidelengs kjøring og masse fete biler. Kampen om toppen av pallen blir garantert spennende siden det nå er utrolig tett i toppen i NM sammendraget.
    Fri entre for publikum.

    Oppmøteadresse. (Flyplassen skien)
    Voldsvegen 204
    3739 Skien


    Backup plan i orden hvis dårlig vær, men det skal vi IKKE ha .

    Minner om at dette er uoffisielle NM Runder.

    Overnatting: http://skienfritidspark.no/overnatting

    Trening Lørdag:
    Alle som skal trene på Lørdagen som ikke er medlem i GMBK SKAL betale kr 50,- for treningskjøring.

    Jeg kommer til å ta imot betalingen, og registrere hvem som har kjørt i løpet av lørdagen.
    (ha 50lappen klar siden jeg ikke har vekslekasse med på Lørdag.)
    Trening uten registrering/betaling til meg vil medføre startnekt i NM runden Søndag...
    (minner om at man ikke trenger bruke merkede T-drift på trening, men dekkene skal være av tilsvarende kvalitet)

    Program søndag.
    Åpner kl 09.00 Morgentrening.
    Insjekk kl 10.30 Bil skal da stå klar med merkede HPi T-Drift og fulladet batteri.
    Startrekkefølge, gruppe og teknisk står etter påmeldte.
    Førermøte kl 11.00
    Start singeldrift umiddelbart etter førermøte.
    Karrosserikonkuranse under oppsett av twindrift.
    Twindrift starter umiddelbart etter karrosserikonkuranse. Ha batteri klart.
    Premieutdeling.


    Påmelding åpnet.!!
    De 35 første påmeldte er garantert start, så her er det førstemann til mølla som gjelder.


    Fyll ut følgende og send på mail til:
    info@drammenrcklubb.com
    Obs obs dette er viktig siden vi arrangerer flere løp i samme tidsperiode. Merk mailen med:
    Påmelding 4 Runde NM 02.09.12
    Navn:
    Adresse:
    post.nr sted.
    Telefon:
    E.Post:
    Alder:
    Biltype:
    Radiofrekvens: 1,2,3 eller 2.4ghz
    Evt Team:
    Evt Klubb:
    Startkontigent kr 250,- betales ved innsjekk for de som er påmeldt på Mail.
    Påmelding på Løpsdagen ved oppmøte kr 300,-

    1. Erik Risvik VDF GS Performance DRC
    2. Ole Johan Fuglerud Xray D-Works DRC
    3. Petter Midtskogen DRB D-works DRC
    4. Torbjørn Moe VDF DRC
    5. Kjetil Teigen VDF 2 DRC
    6. Dennis Teigen VDF DRC
    7. Lasse Sørensen DRB The Drift Shockers DRC
    8. Rune Nielssen Xray DRC
    9. Jan Skøien Myhre VDF JESP DRC
    10 Trym Svennungsen Sprint 2
    11 Tinh Le VDF 2 Team Dragon DRC
    12 Tony Tangen VDF Driftlab DRC
    13 Jan Erik Elshaug TC-FD DRC
    14 An Le VDF Team Dragon DRC
    15 Anders Kopperud DRB Driftlab DRC
    16. Stian Bakke Kolstad Xray Green Drift. GMBK
    17. Kim André Bjørklund DRB Green Drift SMCK
    18. Kristian Henden VDF DRC
    19. Gisle Halvorsen sprint 2 stavanger RC d
    20 Finn-Arild Ellingstad EnRoute Maniac drift Team Tofte Rc Kubb
    21 Ole Krìstìan Blix TC-FD Maniac Drift Team Tofte Rc Klubb
    22 Dag Erik Kristoffersen DIB Green Drift BRCK
    23 Michael C.M Nilsen BRB Crazy Drift DRC
    24 Tobias Røed Larsen EnRoute Team Dragon DRC
    25 Martin Fjeld TC-FD Crazy Drift DRC
    26 Bjarte SHAKY Leikvoll TC-FD Shaky Drifters Stavanger RC Drift Klubb
    27
    28 Nicolai Warenfors Sprint DRC
    29 Vegar Berntsen TC-FD Team Wolf Brummundal RC Klubb
    30 Kjetil Larsen DIB DRC
    31 Petter Nilsen VDF The Drift Shockers DRC
    32 Bjørn Arild SHERIFF Retteråsen DRB/DIB Greendrift RCDCN/SMCK
    33 Leif-R. Eriksen TC-FD
    34 Jarle Østby Lundby TC-FD Maniac Drift Team Tofte Rc klubb
    35 Simen Karlsson Ta-05 The Loner GMBK

    36
    37
    38
    39
    40


    Foreløpig startrekkefølge, teknisk kontroll.
    Gruppe 1 teknisk kontroll.

    Gruppe 1 start. (gruppe 2 teknisk)

    KL A 1 Ole Fuglerud
    KL A 2 Petter Midtskogen
    KL A 3 Erik Risvik
    KL A 4 Kjetil Larsen
    KL A 5 Kim Andre Bjørklynd
    KL A 6 Martin Fjeld

    Gruppe 2 start. (gruppe 3teknisk)


    KL A 7 Tinh Huu Le
    KL A 8 Stian Bakke Kolstad
    KL A 9 Dag Erik Kristoffersen
    KL A 10 Kjetil Teigen
    KL A 11 Bjørn Arild Retteråsen
    KL A 12 An Le


    Gruppe 3 start, (gruppe 4 teknisk)


    Kl B 13 Tony Tangen
    KL B 14 Michael C.M Nilsen
    KL B 15 Bjarte Leikvoll

    KL C 17 Jan Skøien
    KL C 18 Torbjørn Moe

    Gruppe 4start (gruppe 5 teknisk)

    C 19 Dennis Teigen
    C 20 Ole Kristian Blix
    C 21 Anders Kopperud
    C 22 Finn Arild Ellingstad
    C 23
    C 24 Vegard Berntsen

    Gruppe 5Start, (gruppe 6 teknisk)

    C 25 Tobias Røed LarsenL
    C 26 Lasse Sørensen
    C 27 Rune Nielsen
    C 28 Kristian Henden
    C 29 Jan Erik Elshaug
    C 30 Trym Svennungsen

    Gruppe 6
    C 31 Petter Nilsen
    C 32 Nicolay Warrenfors
    C 33 Leif R.Eriksen
    C 34 Jarle Østby Lundby
    35 Simen Karlsson


    Last edited by Ford BDA; 1 September 2012, 23:58.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

  • #2
    Kjøreregler RC Drifting 2012

    1 Singeldrift:
    Kvalifisering. Kjøres på rundbane, eller markert etappe.
    Singeldrift kjøres med en utøver på banen av gangen.
    Det skal kjøres totalt 4 runs p.r. utøver. Hvorav en test runde, og 3 poengtellende runder.
    Start skal skje på følgende måte:
    Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler.
    Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føre man passerer en driftstart markering. Dette opplyses i så fall under førermøte.

    Dommeren skal spørre utøver om han/hun er klar. Fører skal bekrefte. Dommer sier kjør, eller gir start tegn. Man skal ikke starte sin run uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.

    Føreren kjører så sin test run. Føreren skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run. Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.
    Fører kjører tilbake til start og gjentar start/mål prosedyre med tellende runde 1.2.3 som dømmes med poeng.
    Den høyeste score av 3 run`s er blir tellende resultat.
    Hvis 2 eller flere førere har lik poeng score blir høyeste score fra runde 2 eller 3 også tellende.
    (hvis fortsatt lik score mellom førere tas 1 ekstra run for de førerne det gjelder. Beste fører får høyeste ranking.)

    Poengene beregnes utfra følgende kriterier. Fart /Vinkel/risiko/stil og flyt.
    Idealspor opplyses på førermøte.

    En run i idealspor med uavbrutt drift og flyt uten korrigeringer vil gi 70 poeng.
    Jo høyere vinkler jo bedre. Men føreren skal under driftingen korrigere vinklene minst mulig så bilen holder en god flyt. Ved runding av apex anbefales at man går helt fra utsiden, og inn på apex for så gå ut mot kanten igjen slik at man får en så lang drift så mulig, og ikke bare «vender» rundt.
    Økt risiko gir også ekstra poeng. For eksempel. Føreren går så nære apex eller ytterkanter av banen så mulig der det måtte passe for idealsporet. Eller at det holdes ett høyt tempo kombinert med dette.

    Man kan yttligere opptjene følgende 30 poeng for.
    inntil 5p for høye vinkler.
    Inntil 5p for høy fart
    inntil 5p for risiko(nære apex eller ytterkanter)

    Det er også markert poengsankere på banen. (klippingpoints)
    Man oppnår 5p p.r. klipping Point. Det er maksimalt 3 tellende klipping Points på en bane.

    Poengtrekk.
    Uryddig Drifting.
    Ujamt tempo.
    Stadige korrigeringer.
    Utenfor idealspor.
    Fishtailing/wobbling
    Nesten stopp.
    Store poengtrekk.:
    Snurring. Over 180 grader.
    Full stopp.
    Rygging.
    Offroad. (To hjul tillates på Curbe/banemarkering, Tre regnes som offroad)
    Krasj. (subbing av vegg lov hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve)

    Hvis man får en stopp, snurr eller crash skal man kjøre runden ferdig under kvalifiseringen. Da man kan få inntil 20p for tidvis bra drifting. 1-5p for kjøring. 15p for klipping Points. Ved mange snurrer crash får man 0 poeng. Dette gjøres for og få ett riktig oppsett til Twindrifting hvis flere førere har feilet i alle sine 3 runder i kvalifiseringen.

    Twindrift.
    Her skal to biler kjøre mot hverandre. (settes opp ut ifra score i singeldrift)
    Det skal kjøres 2 heat.
    Den ene skal lede heatet, og den andre skal følge på. Etter 1 heat bytter rollene hvor følgebil begynner å lede.
    Det er alltid den som har høyest ranking i Singeldrift som begynner å lede.

    Kjøre/start prosedyre.
    Det skal kjøres totalt 3 runs. Hvorav en test runde, Høyest ranking starter først i testrun, og i første heat , så bytter rollene i andre heat. Her kjøres det ikke testrun.
    Start skal skje på følgende måte:
    Man skal stille seg opp føre startstrek, eller startkjegler, følge bil skal stå bak eller ved siden av lederbil, eller legge seg inn bak lederbil rett etter start. Følge bil skal aldri stå foran, eller i en posisjon hvor den kan forstyrre lederbil ved start.
    Enkelte baner har akselerasjons sone hvor man setter opp høyest mulig fart føre man passerer en driftstart markering. Dette opplyses i så fall under førermøte.
    Forbikjøring i akselerasjonssone eller første sving er forbudt, med mindre lederbil kjører ut/krasjer.


    Dommeren skal spørre utøvere om de er klare. Begge førere skal bekrefte. Dommer sier kjør, eller gir start tegn. Man skal ikke starte uten signal fra dommer. Dette kan gi poengtrekk.
    Førerene kjører så sin testrun. Førerene skal passere målstrek/kjegler helt føre man avslutter sin run. Stopp føre målstrek vil regnes som annullert run.

    Førere kjører tilbake til start og gjentar start/mål prosedyre med poengtellende runde 1 , og etter målgang umiddelbart gjør seg klare til runde nr 2 med rollebytte mellom lede og følgebil.
    Hvis førere har lik poeng score etter 2 heat. Blir det omkjøring, men da uten testrun.
    Hvis fortsatt lik score mellom førere kjøres heatene om igjen til det kåres en vinner.


    Det er 10 poeng som fordeles mellom førere p.r heat.

    Lederbil sin oppgave.
    Leder bil skal følge idealspor og holde en best mulig stil og vinkler som fra singeldriften. Dvs den skal følge banens klippingpoints selv om de ikke gir poeng i twindriftingen. Den skal også følge løpsleder/dommers oppfordringer om sporvalg fra singeldriften.
    Leder bil skal også sette opp høyest mulig tempo for å forsøke og riste av seg følgebil.
    Hvis den klarer å øke forspranget til følgebil med optimal drifting, og sporvalg. Ttildeles minimum 1 poeng til til lederbil.

    Følgebil sin oppgave.
    Følgebil skal følge lederbil, og legge press på leder bil ved å opprettholde eller minske avstanden til lederbil gjennom løypa. Dette skal gjøres med minst like fin stil som lederbil.
    Hvis følgebil minsker eller opprettholder dette tildeles 1 poeng.

    Forbikjøring.
    Kun tillatt hvis lederbil kommer ut av idealspor, eller gjør alvorlige feil kan følgebil kjøre forbi.
    Eller hvis leder bil holder ett urimelig lavt tempo (stor nivå forskjell)
    Forbikjøring skal kun skje ved en clean pass. Dvs man skal holde bilen i drift gjennom hele forbikjøringen, og man skal ikke forstyrre lederbil slik at den må bremse eller styre unna.
    Brudd på dette fører til poengtrekk.

    Ved en stor feil fra en av førere kan dommeren velge og umiddelbart stoppe runden. Og motstanderen vinner runden.
    Eks:
    Snurring. Over 180 grader.
    Full stopp.
    Rygging.
    Offroad. (To hjul tillates på Curbe, Tre regnes som offroad)
    Hard Krasj med stor vinkelendring.

    Krasj med mindre endring av vinkel,kurve,retning , eller 2 hjul på utsiden av curbe trekker ned til 1poeng .
    (subbing av vegg eller motstanders bil lov hvis bilen ikke endrer fart, vinkel eller kurve)




    Biltekniske regler 2012.

    Bil/Chassis: 1:10 scala 4wd Drifting eller Touring chassis (on road biler).
    M-chassis er ikke tillat selv om de nå kommer som 4wd.
    Buggy/ crawler Tillates ikke.
    Biler med motor foran fremre girkasse tillates.
    Montering av oppgraderings utstyr tillates, men ikke elektronisk hjelpe utstyr som Drifte gyro.
    Man kan fritt velge girutvekslinger mellom foran og bak, samt på motor.
    Dvs CS (Counter steer tillates)
    Høyde og vekt blir fritt i 2012. Men minimum 5 mm klaring på chassis platen anbefales. (enkelte baner har minimums krav til dette. Ved slike tilfeller skal løpsleder/dommer opplyse om dette ved innsjekk)

    Karosseri:
    Karosseriet skal være gjenkjennelige fra gatebiler og motorsport som er passende til motorshow/sport og drifting.
    Gatebil lignende pickups tillates.
    Aerodynamiske/urealistiske touring karosserier tillates ikke.
    Det samme gjelder karosserier i Buggyform og Hot Rods hvor hjulene er blottet.
    Har du ett karosseri du er usikker på om godkjennes, så ta med ett ekstra du er trygg på, eller henvend deg til arrangør/løpsleder i forkant av konkurransen.

    Karosseriet kan modifiseres etter eget ønske. F.eks. ombygg til kabriolet, bredding av skjermer etc., men får ikke overstige 220mm inkl utstikk av speiler, spoilere osv. Modifisering av karosseriet må ikke utføres slik at det øker risikoen for å påføre andres biler skade ved sammenstøt.
    Alt tilleggsutstyr som potter og spoilere skal festes på en forsvarlig måte.
    Utstyr som faller av under kvalik/løp som oppfattes som forstyrrende eller forsinkende for arrangementet kan føre til trekk av poeng.
    Karosseriet skal til en vær tid holdes så rent pent så mulig.
    (Biler med rat/oppussings utseende) tillates hvis de har ett gjennomført tema.
    Karosseriet skal være lakkert.
    Vinduer tillates lakkert sort eller bruk av sort/grå ruteteip som følger med enkelte karosserier, men ikke i andre farger da det vi gi et urealistisk inntrykk. (det anbefales at de holdes klare, eller sotes med smoke spray)
    Det oppfordres(men dette er ikke ett krav) til bruk av minimum 4 lysdioder. 2 foran og 2 bak.
    Det er ingen øvre grense på antall lys.

    Karosseriet skal festes på en måte så dommer/teknisk kontrollant kan ta det av for kontroll. Hvis man har lysledninger etc som vanskeliggjør dette så skal føreren av bilen være til stede under hele kontrollen.

    Dekk/Felg:
    KUN Merkede Hpi T-drift med 26 millimeter bredde. ( valgfritt blanke eller mønster)

    Det tillates ikke bruk av klister eller slipp middel med mindre dommere/løpsleder oppfordrer til dette på førermøte p.g.a urimelige forhold for drifting.

    Dekkene skal ikke på noen måte modifiseres annet enn det som regnes som normal slitasje. Men det tillates å snu dekkene hvis man ønsker p.g.a slitasje.
    Det er til en vær tid førerens ansvar å se til at dekkmerkingen ikke slites bort.

    Til offisielle treninger og frikjøring før løp kan det benyttes plast driftedekk av TILSVARENDE egenskaper som Hpi T-drift. Driftedekk som gir unormalt høy fart på banen er Forbudt.( Brudd på dekkregler kan gi umiddelbar diskvalifikasjon)

    Alle typer felger tillates så lenge de ser realistiske ut og ikke har ting som stikker ut til fare for andres biler, dette gjelder også akslinger og hjul muttere.
    Eks touring dishweels tillates ikke.
    Hjulene skal ikke stikke mere enn 1 mm på utsiden av karosseriet fra toppen av dekket. Hvis felgen er breiere enn dekket tillates ytligere 1mm felgkant. Hjulene kan stikke lengre ut i bunnen ved bruk av mye camber.

    Motor fritt 2012
    2012 blir nok siste året det er fritt motor reglement i Norske løp. Så hvis du skal kjøpe ny motor i løpet av 2012 så kjøp en BRCA godkjent 10.5t sensor motor, så slipper du bytte senere. ESC blir fritt, men de litt mere påkostede med boost funksjon er nok å anbefale hvis du skal kjøre på store utebaner.
    Alle som skal kjøre internasjonalt i 2012 må ha BRCA godkjente motorer maks 10,5 t Børsteløs sensor.
    Radioutstyr:
    Man kan fritt velge radioutstyr. Det anbefales 2.4ghz
    Hvis man har FM radio MÅ man ha med seg minst 3 forskjellige krystaller. Disse skal være godt merket, og meldes til løpsleder/dommer under innsjekk.

    Batteri:
    2 celler Lipo, eller maks 6 celler nimh
    Lipo batterier skal være hardcase.
    Batteriet skal sitte forsvarlig montert under kjøring og teknisk kontroll.
    Ladning på alle innendørs arrangement skal forekomme i Lipo poser.


    Kamera i bil tillates hvis det monteres innvendig i bilen og er fjernbetjent eller har autostartfunksjon. Dette skal ikke under noen omstendighet forsinke arrangementet.

    Andre arrangører/klubber kan fritt ta i bruk dette reglementet hvis de ønsker. Dette for å samle alle i denne sporten under samme forutsetninger.
    Last edited by Ford BDA; 1 August 2012, 11:38.
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • #3
      Stillingen i Nm føre 4 runde kommer her.

      Resultater NM 2012






      SKREVET AV TORBJØRN MOE | 21. FEBRUAR 2012

      Rank Navn Runde 1 Runde 2 Runde 3 Runde 4 Runde 5 Sammenlagt
      1 Ole J. Fuglerud 20 11 18 49
      2 Petter Midskogen 8 20 20 48
      3 Erik Risvik 18 18 10 46
      4 Kjetil Larsen 16 16 2 34
      5 Kim Andre Bjørklund 9 14 11 34
      6 Martin Fjeld 7 12 12 31
      7 Tinh Huu Le 4 8 16 28
      8 Pål Kristoffersen 0 10 9 19
      9 Stian Bakke Kolstad 10 2 3 15
      10 Dag Erik Kristoffersen 0 1 14 15
      11 Ivar Windju 14 0 0 14
      12 Brede Stenbakken 12 0 0 12
      13 Fredrik Lio 11 0 0 11
      14 Kjetil Teigen 0 5 6 11
      15 Bjørn Arild Retteråsen 3 6 0 9
      16 An Truong Le 0 9 0 9
      17 Tony Tangen 0 3 5 8
      18 Ole Kaspersen 0 0 8 8
      19 Tobias Nygren 0 7 0 7
      20 Aron Kaspersen 0 0 7 7
      21 Hans Hartvikøy 6 0 0 6
      22 David Nilsen 5 0 0 5
      23 Georg Johansen 0 4 0 4
      24 Bjarte Leikvoll 0 0 4 4
      25 Michael C M Nilsen 2 0 0 2
      26 Thomas Bendiktsen 1 0 0 1
      27 Syver Hagelund 0 0 1 1
      Last edited by Ford BDA; 31 July 2012, 11:58.
      Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
      www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
      Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

      Comment


      • #4
        Oppdatert første post.
        Last edited by Ford BDA; 28 August 2012, 23:51.
        Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
        www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
        Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

        Comment


        • #5
          Overnatting Her skal det "mediteres" føre start Flere som skal??
          Se her:


          Alle som skal trene på Lørdagen som ikke er medlem i GMBK SKAL betale kr 50,- for treningskjøring på lørdag.
          Jeg kommer til å ta imot betalingen, og registrere hvem som har kjørt i løpet av lørdagen.
          (ha 50lappen klar siden jeg ikke har vekslekasse med på Lørdag.)
          Trening uten registrering/betaling til meg vil medføre startnekt i NM runden Søndag...
          Last edited by Ford BDA; 16 August 2012, 19:13.
          Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
          www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
          Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

          Comment


          • #6
            Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
            www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
            Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

            Comment


            • #7
              One more time!!!!!!
              Synd utesesongen er over for i år.....
              Dette MÅ gjentas neste år.
              Tusen takk til alle som møtte opp. Utrolig morro å arrangere når man får så mye positive tilbakemeldinger, og ser alle menneskene som nyter lidenskapen sin i så godt selskap.
              For meg var opplevelsen av dette "nesten" like god som å vinne
              Vi klarte å få gjennom 35 førere og premieutdeling til kl 18.10. Målet var kl 18.00


              Superfornøyd, og bare "litt" sliten nå

              Fint om noen slenger ut no bilder her
              Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
              www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
              Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

              Comment


              • #8
                Totalliste 4 Runde.
                1 Erik Risvik. 20p
                2 Petter Midtskogen. 18p
                3 An Le. 16p
                4 Bjørn Arild Retteråsen 14p
                5 Kjetil Larsen 12p
                6 Kim André Bjørklund 11p
                7 Ole Fuglerud 10
                8 Stian Bakke Kolstad 9p
                9 Michael C M Nilsen 8p
                10 Bjarte Leikvoll 7p
                11 Tony Tangen 6p
                12 Torbjørn Moe 5p
                13 Kjetil Teigen 4p
                14 Dag Erik Kristoffersen 3p
                15 Simen Karlsson 2p
                16 Jan Skøyen 1p
                17 Lasse Sørensen
                18 Krìstìan Henden
                19 Martin Fjeld
                20 Ole Blix
                21 Gisle Halvorsen
                22 Henrik Hovde
                23 Tinh Hu Le
                24 Anders Kopperud
                25 Dennis Teigen
                26 Petter Nilsen
                27 Leif Eriksen
                28 Jarle Østby Lundby
                29 Finn Arild Ellingstad
                30 Rune Nielsen
                31 Tobias Rød Larsen
                32 Jan Erik Elshaug
                33 Aleksander Ørum
                34 Nicolay Warrenfors
                35 Trym Svennungsen
                36 Vegard Berntsen
                Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
                www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
                Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X