Announcement

Collapse
No announcement yet.

YKM Type C

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • YKM Type C

    Bare søppel eller har den potensiale? r2hobbies skal visstnok ha noe av den dårligste plasten som finnes da de blander den med stratos og rosiner... men det er ikke mye å si på prisen hvis det bare er et par svake punkter det er snakk om.

    Interessert i å høre om folk med faktiske erfaringer med r2hobbies biler.



    Kunne tenkt meg å prøve ut en rimelig kardang/aksel bil, foretrekker det over beltedrift. Kvalitetsalternativer er kanskje D-Max og den ekte type c fra yokomo? Tar gjerne i mot tips om greie chassi kits basert rundt akseldrift. Har også vurdert en billig tt-01 pakke men hvis det er mye dødgang i styring som jeg har lest om så har jeg lite interesse av det. Trenger ingen ekspertbil til 4-5000,- men en helt "ok" en som ikke faller fra hverandre heller og som jeg hadde fått lov å kjøre i driftekonkurranser hvis det noen gang blir aktuelt.

    Men akseldrift er altså forhåndsbestemt og en gjennomtenkt kriterie.

  • #2
    Er litt dødgang i styring på tt-01 ja. er slarkete og jævlig, jeg må finne en måte å få min thight å fin ettehrvert.

    Comment


    • #3
      Mulig jeg går for den ekte type-c så jeg slipper å tenke hele tiden på at det er en kopi jeg har. Så blir jeg bestevenn med R&D sjappa som jeg fant ut har alle delene jeg kommer til å trenge til den. One-way følger jo med i special versjonen av kitet så handler jeg med 2 stk FCD samtidig så jeg får prøvd både 1.5 og 2.0 CS.

      Kunne gjerne hatt feedback fra noen som har prøvd eller hatt type-c om den har mye slark i styring og generelt også eller om det er en grei og stram bil. D-Max blir for dyrt og tt-01 er jo billig men skeptisk til hvor mye hopups den vil kreve for å bli kjørbar og har ikke lyst å bruke mye penger på en dårlig platform. Men har en god følelse ang. Type-C fra R&D så langt.

      Comment


      • #4
        Gå for den ekte du

        Retteråsen
        Sheriff Retteråsen - Rc Drift Club Norway - Sponsor:Absolutthobby Yokomo
        2010: 3.pl NM | 2011: 1.pl Norgescup 2.pl NM 3.pl D1RC VM |12.pl Yokomo Drift Worlds | 2012: 5.pl Open European Championship | 2013: 12.pl Yokomo Drift Worlds

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X