Announcement

Collapse
No announcement yet.

3Racing Sakura D3 CS.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3Racing Sakura D3 CS.

    Er det noen som har testa 3Racing Sakura D3 CS enda?
    Last edited by scrucky; 5 October 2012, 07:27.
    John Henning Østbye
    Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

  • #2
    Tror det er 3,eller 4 i Drammen som har den
    Løpsleder Norwegian RC Drift Challenge.
    www.drammenrcklubb.com www.facebook.com/drammenrcklubb
    Ulempen med å kjøre Yokomo er at man ALDRI kan skylde på bilen

    Comment


    • #3
      Har tenkt å bestille denne snart jeg også.
      Kyosho pure ten alpha 1 Kyosho TF-5 Schumacher SST Axis pro:BL Axial SCX10 Honcho Traxxas slash 2WD: BL HPI RS4 micro SPORT HPI RS4 micro DRIFT Novak Kinetic/Ballistic 6,5t Castle creations sct edition HK GT3B Futaba Hitec TRAXXAS T-MAXX 3.3 Sakura D3 CS
      http://www.youtube.com/user/Driftkingskyline

      Comment


      • #4
        bestillt denne jeg og min bror nå, spennende å teste, lest at mange sliter med center reima som er ekstremt slakk, og front reim som mister tennene sine :/ men alt detta bør vel kunne ordnes på en enkel måte
        SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

        Comment


        • #5
          har nå fått satt sammen begge sakurane er knallfornøyd, kjøpte med en tensioner til midtreim og en aluplate til spur drevet, har nå kjørt et par timer uten problemer i det hele tatt, ikke antydning til slitasje eller slerk på noen av reimene, vanvittig mye gøyere å kjøre med cs fremfor feks sprint 2 som drifter
          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

          Comment


          • #6
            Har du varenummer på de 2 delene?
            John Henning Østbye
            Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

            Comment


            • #7
              her har du linker til delene tension stolpen laget jeg hull til langt bak for å få nok stramming på center reim kan sikkert laste opp bilde om ønskelig

              We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


              We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!
              SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

              Comment


              • #8
                Hadde vært fint det =) Har ikke bygd min enda. Hørt så mye rart om belte problemer. Men hvis du har fått ordna det så må jeg nesten begynne å bygge snart også :P
                John Henning Østbye
                Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                Comment


                • #9
                  bilder skal bli fikk kjørt en time i dag igjen, fremdeles ikke tegn til svakheter i reimsystemet, bakdiff er montert som bruksanvisning sier men framdiff er satt på nest strammeste
                  Click image for larger version

Name:	IMG_0614.jpg
Views:	1
Size:	62.2 KB
ID:	778729Click image for larger version

Name:	IMG_0612.jpg
Views:	1
Size:	50.7 KB
ID:	778728Click image for larger version

Name:	IMG_0615.jpg
Views:	1
Size:	65.0 KB
ID:	778730Click image for larger version

Name:	IMG_0616.jpg
Views:	1
Size:	56.5 KB
ID:	778731Click image for larger version

Name:	IMG_0619.jpg
Views:	1
Size:	73.3 KB
ID:	778732Click image for larger version

Name:	IMG_0617.jpg
Views:	1
Size:	70.5 KB
ID:	778734
                  SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                  Comment


                  • #10
                    kan være lurt å kjøpe FOW(front one way) samtidig

                    Comment


                    • #11
                      stemmer det, monterte min one way på fredag
                      SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                      Comment


                      • #12
                        Noen som har prøvd den på teppe med orginaldekk? Syntes den ble helt bambi på glattisen. Tips til ok dekk til drifting på teppe? HPI T-Drift?

                        Prøvde touringdekk på den, men da glipper senterbeltet. Har bestilt strammekit fra Zero nå.

                        Comment


                        • #13
                          hpi t drift er fine på teppe ja, tror ikke touringdekk vil fungere på en cs bil uansett, så lenge bakdekka skyver så mye mer en front så vil jo reimer bli helt oppspist, det at den er bambi er vel en justerings sak kanskje, min var å ganske bambi, men hjalp en del å senke den til 5mm bak og 6 forran,
                          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by TageMathiassen View Post
                            hpi t drift er fine på teppe ja, tror ikke touringdekk vil fungere på en cs bil uansett, så lenge bakdekka skyver så mye mer en front så vil jo reimer bli helt oppspist, det at den er bambi er vel en justerings sak kanskje, min var å ganske bambi, men hjalp en del å senke den til 5mm bak og 6 forran,
                            Ja, det ble mye grep med touring dekk.

                            Min er rimelig lav. Orginaldekkene er jo såpeglatte på teppet. Hvordan har du justert camber foran og bak?

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X