Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC klubb på Øvre Romerike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC klubb på Øvre Romerike

    Kunne godt tenkt meg å starte en RC klubb på Øvre Romerike.
    For de som kommer fra Øvre Romerike er omerådet ved Auerkjernet veldig fint å kjøre på. Det er et militært område, men det er lov å kjøre rcbil der.
    Der hadde det vært fint å treffes en gang i mellom.
    prøvde for 2-3 år siden, men det døde ut etter hvert.
    Da prøver jeg igjen, jeg.
    Send meg en pm den som er interessert
    GØRAN ØIERÅS,1976, Råholt 1:10 Tamiya DF-03 MS, TT-01R, E-Revo Hobbyking Platinum Edition.

  • #2
    www.rrck.no
    Mvh. Anders Thoresen

    Comment


    • #3
      Originally posted by Trialmaster View Post
      Kunne godt tenkt meg å starte en RC klubb på Øvre Romerike.
      For de som kommer fra Øvre Romerike er omerådet ved Auerkjernet veldig fint å kjøre på. Det er et militært område, men det er lov å kjøre rcbil der.
      Der hadde det vært fint å treffes en gang i mellom.
      prøvde for 2-3 år siden, men det døde ut etter hvert.
      Da prøver jeg igjen, jeg.
      Send meg en pm den som er interessert
      Hei.

      Det er allerede en klubb her oppe på Øvre Romerike (RRC), og som blandt annet bruker den gamle crossbanen på Auer, den gamle crossbanen på Hellerstad og noen grustak i området rundt Gardermoen. Det går hovedsaklig i large scale, men det luftes jevnlig både nitro og elektro i andre skalaer også.

      Dette er ikke utelukkende en bil-klubb. Vi inkluderer det meste som sorterer innenfor RC, og det er flere av medlemmene som også kjører fly og/eller helikopter. Skulle det dukke opp medlemmer som kjører båt, beltevogn, rakett eller hva det måtte være så er det erfaringsmessig alltdis flere seom henger seg på.

      Vi har også en gymsal på Kisa vi disponerer en gang i uka. Inne kjører vi selvsakt kun elektro (bil og små helikoptere).

      http://forum.radiostyrt.no/vb/forumd...07-Romerike-RC og www.rrc.no

      Det er litt dødt på forumene, men vi har en facebook-gruppe som er mer aktiv. Er du interesert så si i fra så legger vi deg til.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X