Announcement

Collapse
No announcement yet.

Den beste artikkelen jeg har lest på lenge...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Den beste artikkelen jeg har lest på lenge...

    Birger Helmer, webmaster i Hillerød RCK i Danmark, har skrevet en artikkel på klubbens websider. Klubben har for det meste fuel-førere i klassene 1:10, 1:8 og 1:5 noe som artikkelen gjenspeiler. Jeg synes alikevel artikkelen er verd å lese og tenke igjennom for oss alle. Det han skriver kan lett overføres til oss selv.

    La oss følge Birger sin oppfordring i 2004 også her i Norge.

    Artikkelen finner du her... på Dansk http://test.netfokus.dk/hrcr/templat...catalog_id=508

    Har du problemer med å forstå Dansk, kontakt Espen G. som nettopp er hjemkommet fra lengre opphold i Danmark (1 år??)

  • #2
    (2 år )
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

    Comment


    • #3
      detta var noe å tenke på!
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • #4
        Det var noe og tenke på ja

        men føler at den der hjelp de nye blir ihvertfall forsøkt praktisert av de 1/-1/6 førerne

        Men de er jo ikke mange da

        Comment


        • #5
          Jeg håper og ønsker å tro, at det er hjelp og god mottakelse de fleste får når de kommer på banen. Men, det er fort gjort, at racere (meg selv inkludert når jeg trener) glemmer at min kjøring gjør helt nye førere usikre på banen.

          Syntes artikkelen var godt skrevet, og en god reminder på hva vi kan tenke på når vi er på banen.

          Comment


          • #6
            litt gentelmans kjøring gjør ingen ting
            er det nybegynnere på banen så bør de som vet de kjører fortere
            vente til de andre er ferdig

            er ikke mye moro å kjøre bil når man ser at man blirr tatt igjen med runde på runde og man føler at den som kjører fortere egentelig er litt lei av at du er på banen
            denne følelsen har nok tatt knekken på mange gryende rad\cer førere
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

            Comment


            • #7
              Hei
              Nå har jeg kjørt løp for første gang 1/8 or, og det virker på meg som om alle har lest denne artikkelen og følger den til punkt og prikke.
              Makan til positivt miljø i et depo skal du lete lenge etter.
              Jeg har ikke trengt å spørre etter hjelp engang, det har kommet "proffe" førere bort og kommet med tips om setup og diverse til banen.

              Dette har virkelig gitt mersmak, så det blir nok mange flere løp på meg.

              Mvh

              Ronny Aamodt

              Comment


              • #8
                Ser ut som eg har vert heldig med Radøy RC da!
                Høres ut får meg, att det hann vil oppnå er å vere Radøy RC klubb!!
                Nokk ein gong tusen takk; Jostein, Trond, Karl Atle, Bjørn Tore og Martin!


                mvh
                Olav Johan

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X