Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rc klubb Sotra?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det gikk greit, kunne selvfølgelig vert bedre oppmøte, men var helt greit. Vi fikk delt noen oppgaver mellom oss som var der. Vi må få gjort litt ting og få hentet litt div. Info og så blir det vel ikke så lenge til nytt møte. Vi har fått lagd en mailliste, hvor vi sender ut info angående hvor vi kjører og kortid, hvis noen vil vere med på den listen så får dere sende meg en pm med navn og Mail
    Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

    Comment


    • #17
      Nå er sommeren her. Jeg jobber nå med plass og kjøre. Vis noen har forslag så kom med dem. Jeg kan fikse med grunneiere og eller kommunen. Har full kontroll på hvem som eier hva av eiendommer. Vi har fått lov og kjøre bak rådhuset (en gammel fotballplass) bak vestnytt. Men jeg vil ha en plass der vi kan lage en fest bane. Ellers så er det mye kjøring ved sotrasportsklubb. Der er det en slags sykkelbane der det er store hopp. Meget gøy har lagt ut noen videoer der.
      Slash 4x4 Ultimate , Night Crawler

      Comment


      • #18
        Hei, pga økonomiske problemer og familie komplikasjoner blir eg nødt til å gi fra meg annsvaret angående "klubben" på sotra. Håper på at det er noen andre som tar litt intiativ og får denne klubben opp å gå
        Traxxas Revo 3.3, HPI SPRINT 2

        Comment


        • #19
          har det skjedd noe mer her ? er det noe klubb eller noe kjøring som er planlagt? har selv 1 drifter 1 lastebil snart 2 båter å 1 skala crawler.
          (Robin Nytveit-86)
          RC Drift Club Norway
          yokomo DP-DR1
          Kaross-Subaru impreza(hpi)
          1:1 00mod Opel Astra coupe(Bertone Edition)
          http://www.drift-battle.no/drift_battle.png

          Comment


          • #20
            Hei det skjer vel ikke så mye Så du har crawler. Jeg driver og kjører litt på stier (bildøyfjellet) med min NigthCrawler. http://www.youtube.com/watch?v=sOWDfKQgBWk

            N
            å som det er vått ute er det ekstra skøy og kjøre. skal kanskje ta meg en tur i dag. Tenker og få meg vinsj så jeg kommer meg opp overalt Tenker og kjøpe meg en axial wraith
            Slash 4x4 Ultimate , Night Crawler

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X