Announcement

Collapse
No announcement yet.

Østlandserien 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    positiv som jeg er så regner jeg med at dette går i boks!! kunne du fortalt oss hvor det evt. blir løp..?
    MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
    www.Mustit.no

    Comment


    • #17
      Kjipt, vi må jo ha ØS i år også
      Team Mustit RC
      - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

      Comment


      • #18
        Hvor "mye" sponsor trenger ØS for å levere varene?
        Kanskje flere utenfra som kan bidra med tips om sponsor.
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #19
          Håper på ØS i 2011 også.
          Det er ØS sin "skyld" at jeg begynte å kjøre løp.

          Om det ikke blir ØS håper jeg at det blir noen klubb-løp utover sesongen. Mener dette rekrutterer nye inn i sporten. Starte i NC kan virke litt for seriøst om man ikke har kjørt løp før (noe det ikke er).
          Team Mustit 2013
          Mugen MBX7 # RB # Piranha fuel # BETA tires#
          Tommy Nysted, Oslo

          Comment


          • #20
            Originally posted by General1 View Post
            Om det ikke blir ØS håper jeg at det blir noen klubb-løp utover sesongen. Mener dette rekrutterer nye inn i sporten. Starte i NC kan virke litt for seriøst om man ikke har kjørt løp før (noe det ikke er).
            hvis alt går som planlagt, blir det 2 klubb løp i hof i år

            mvh
            Leder Hmbk

            €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

            Comment


            • #21
              Så gøy, Rune.

              Er det full fart i Hof igjen altså?

              PS! Det er 5 klubbløp i Kr.sand. Terminliste ligger på nettsiden.
              TEAM ELEFUN

              Comment


              • #22
                Jeg lurer også litt på hva som skal til på sponsorsiden her? Mulig jeg har misforstått, men klubbene betaler inn en sum for å få lov til å ha løp, klubbene som arrangerer sørger for funksjonærer osv, samt kjører løpet.

                Om jeg ikke tar helt feil, så er jobben til Østlandsserien og skaffe premier, oppdatere nettsiden og sette opp løpet?

                Om dette er tillfellet, så kan Erik ta "løpskontigentet" for å oppdatere nettsiden, samt sette opp løpet som tidligere, så kan vi i år kalle den for Burn cup, og Coca-Cola Enterprises skal være hovedsponsor.

                Tviler på om noen blir skuffet over å få feks en kasse brus istedenfor en plast pokal?

                Er dette noe som kan gjennomføres?
                sigpic

                Team Xray

                Comment


                • #23
                  Ett brett med Burn Blue Klubbene betaler en sum, for og arangere ØS. da ordner ØS med pokaler, og setter opp løpet tror jeg. (ikke helt sikker, men tror de setter det opp.)
                  Hadde vært veldig synd om det ikke blir noe ØS, for det er noe som er lettere for mange og bli med på (inkl. meg selv) da det bare er en dag. Håper på positive nyheter
                  Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
                  Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by extra View Post
                    Så gøy, Rune.

                    Er det full fart i Hof igjen altså?

                    PS! Det er 5 klubbløp i Kr.sand. Terminliste ligger på nettsiden.
                    full fart er det vel ikke, men vi begynner rolig å ser åssen det utvikler seg.
                    blir ett par nye ting på banen også hvis alt går etter planen. men er ett par lange dager med dugnad der før det skjer.
                    Men er positiv jeg som alltid

                    €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by estereo View Post
                      Jeg lurer også litt på hva som skal til på sponsorsiden her? Mulig jeg har misforstått, men klubbene betaler inn en sum for å få lov til å ha løp, klubbene som arrangerer sørger for funksjonærer osv, samt kjører løpet.

                      Om jeg ikke tar helt feil, så er jobben til Østlandsserien og skaffe premier, oppdatere nettsiden og sette opp løpet?

                      Om dette er tillfellet, så kan Erik ta "løpskontigentet" for å oppdatere nettsiden, samt sette opp løpet som tidligere, så kan vi i år kalle den for Burn cup, og Coca-Cola Enterprises skal være hovedsponsor.

                      Tviler på om noen blir skuffet over å få feks en kasse brus istedenfor en plast pokal?

                      Er dette noe som kan gjennomføres?
                      jeg er sikker på du har helt riktig jeg berget

                      €€ xxxxxx €€ OS Engines €€ Byron fuel €€ xxx €€ xxxxxxxxxx €€ xxxxxxxxxx €€ Power save racing €€

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Finken View Post
                        Klubber er klare, opplegget er klart, men desverre har vår hovedsponsor Kyosho trukket seg.
                        Vi har gitt oss selv 3 uker på og finne en ny sponsor, greier vi dette så blir det ØS ordner det seg ikke, blir det nok ingenting i år.
                        Ca halve tiden av fristen du hadde satt for ny sponsor er gått, og like lang tid siden ny sponsor ble foreslått.
                        Har du tatt en beslutning om det lar seg gjennomføre?
                        sigpic

                        Team Xray

                        Comment


                        • #27
                          Hvis ikke ØS er intr. så kan vi raskt sette sammen en ny org. Klubbene vil ha løp, de ordner alt selv med påmelding, premier osv. Tar all fortjenesten selv. Jeg kan godt holde oppdatering på resultater her på forumet. Vi kårer vinnere sammenlagt og CocaColaRune sponser premier til totalcupen.

                          Ikke meningen å kuppe noe her, men synd om klubber vil arrangere løp men ingen til å organisere.
                          TEAM ELEFUN

                          Comment


                          • #28
                            alle vil jo kjøre løp!! om løpet heter øs,burn cup,,mustit challenge eller whatever.. tror jeg de fleste driter i.. hadde vært konge og fortsette øs, men om det blir problemer med organisering må vi finne på noe annet så vi får kjørt!!
                            MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
                            www.Mustit.no

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by extra View Post
                              Hvis ikke ØS er intr. så kan vi raskt sette sammen en ny org. Klubbene vil ha løp, de ordner alt selv med påmelding, premier osv. Tar all fortjenesten selv. Jeg kan godt holde oppdatering på resultater her på forumet. Vi kårer vinnere sammenlagt og CocaColaRune sponser premier til totalcupen.

                              Ikke meningen å kuppe noe her, men synd om klubber vil arrangere løp men ingen til å organisere.
                              Enig.
                              Oslo kan ta på seg et løp i BURN Cup`n. Har ikke noe dato akkurat nå, men etter å ha snakket med de andre som hjelper til så skal jeg annonsere en dato.
                              Kim Gjerstad Oslo
                              Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                              Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                              Comment


                              • #30
                                Bra med initiativ grabbar, men hold an et øyeblikk da. Ikke anse ØS som død før Mr. ØS selv får uttale seg. Det er ting på gang.
                                [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                                -----------------------------------------------------

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X