Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 2 EL.TOURING - Lørenskog Modellbilklubb - 12.06.2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Herlig vær og racing på Søndag .
    Vi hadde mange herlige fighter i M-chassis klassen .
    Morten og Kenneth knivet tett hele dagen , det samme med Knut Torger og jeg ,med Glenn like bak .
    Spesielt finale nummer 1 ble avsluttet med stående applaus,med mindste mulige margin .
    jeg dyttet Knut Torger sidelengs over mål linja og tapte med mindste mulige margin . mindre enn ett
    hundredels sek. skilte det på snitttiden vår over 5 minutter .
    Vi håper og kunne gjenta dette i Valdres .
    + 40 med M-Chassis
    Roy Bråten

    Comment


    • #17
      Takk Lmbk for nok en kjempehelg, her føler man seg hjemme med en gang, kul gjeng dere!
      Lars..... nå blir det kniving, tror jeg må ha en ny Lrp til neste gang. Novak'en gikk bra men bare på topp og ingenting i bunn. Dette er ingen bortforklaring, du var bare best. Synd for Fredrik og Trygve men sånn er det jo av og til på løp, håper dere får en opptur på Beito.
      Og så vår egen Fredrik Hansen da som nesten slo meg igår, det ble ikke avgjort før siste finale. Konge.
      Gratulerer da Fredrik H, nå er det ikke mye som skiller lenger.
      Gleder meg til neste race. Valdres 2 og 3/7-2011
      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

      Comment


      • #18
        Originally posted by hanikol View Post
        Takk Lmbk for nok en kjempehelg, her føler man seg hjemme med en gang, kul gjeng dere!
        Lars..... nå blir det kniving, tror jeg må ha en ny Lrp til neste gang. Novak'en gikk bra men bare på topp og ingenting i bunn. Dette er ingen bortforklaring, du var bare best. Synd for Fredrik og Trygve men sånn er det jo av og til på løp, håper dere får en opptur på Beito.
        Og så vår egen Fredrik Hansen da som nesten slo meg igår, det ble ikke avgjort før siste finale. Konge.
        Gratulerer da Fredrik H, nå er det ikke mye som skiller lenger.
        Gleder meg til neste race. Valdres 2 og 3/7-2011
        Takk for hyggelig tilbakemelding, Hans. Vi storkoste oss alle mann tror jeg Selvom jeg ikke helt hadde dagen ja, mtp at Tekin-regulatoren sa takk for seg, var det jo et STORT plaster på såret at jeg tok hjem siste finale-heatet med en "good old" stock-regulator ..... Hentet inn en 5-plass med det resultatet etter å ha fullført 1 runde totalt i de 2 første heatene ....

        SEES I VALDRES !
        Trygve Bull Freng/58
        www.lmbk.no
        XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

        Comment


        • #19
          Tusen takk for fin helg! Var helt konge da jeg oppdaget at jeg dro forbi og var i tet men det går ikke alltid som man vil i racing... Min første pallplass, og håper på fler men nå kommer vel bare nedturer... Kanskje vi snakkes på Beito

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X