Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kodal Challenge 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kodal Challenge 2011

    Vi har tenkt litt om det ikke blir ØS i år om vi skal arr et Buggy løp helgen 11-12 juni
    Er det noe interesse for dette, evt. en eller to dags løp?
    Dette blir bare en brainstorming om hva dette skal være
    Så kom med ideer
    Last edited by xilian; 8 April 2011, 08:39.
    MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

  • #2
    Et løp i Kodal er aldrig feil, og gjerne et todagers løp for min del
    Team Mustit RC
    - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

    Comment


    • #3
      høres bra ut. men vis det ikke blir noe øs kan vi jo kjøre enn cup med flere klubber. som en klubb løp serie. jeg kunne tenkt med det i hønefoss. øst har ett bra opplegg med delt amatør og elite men det blir stress tidsmessig. eventuelt kan det være andre som vil start enn cup. (mustit).
      losi 8 eu. spektrum DX3R.

      Comment


      • #4
        For min egen del så har jeg mest lyst på et 2 dagers løp med egene klasser for 1:8 el buggy og kansje SC.
        Trur det er like greit og ha enkeltstående løp av forskjellige klubber i stedet for en cup som blir kasta sammen
        MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

        Comment


        • #5
          Vet ikke om dere vet dette, men det er klubbløp på sørlandet den 11...........

          Comment


          • #6
            hvordan kunne vi vite det? må jo selvfølgelig ta det med i vurderinga
            MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

            Comment


            • #7
              Terminliste for Klubbløp i KMBK:

              Offroad runde 1, Lørdag 9. April
              Offroad runde 2, Lørdag 7. Mai
              Offroad runde 3, Lørdag 11. Juni
              Offroad runde 4, Lørdag 13. August
              Offroad runde 5, Lørdag 1. Oktober
              TEAM ELEFUN

              Comment


              • #8
                Ikke greit og la ver og kræsje litt med andre løp, vi har en super kort sesong så noen kræsjer blir det desverre..
                Ken Skalleberg

                Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

                Comment


                • #9
                  Ser ut som 25-26juni er den mest aktuelle dato'n for Kodal Challenge
                  MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                  Comment


                  • #10
                    Håper på endags løp
                    NC helgen før og etter.
                    TEAM ELEFUN

                    Comment


                    • #11
                      Høres artig ut, i så fall stiller jeg med 1/8 elektrobuggy
                      Gjerne 2 dager...
                      XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by extra View Post
                        Håper på endags løp
                        NC helgen før og etter.
                        Vet det er det, men ikke alle skal opp til Tromsø og Bergen.
                        Så da kan vi få en fin helg i Kodal med litt flere klasser en vi har til vanlig.
                        MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                        Comment


                        • #13
                          Sitter og kikker litt på ROAR regler for 1:8 el buggy, og her er det fritt for og kjøre finaler på 5-20minutter. De av dere som kjører disse bilene, hva er det fornuftig og sette finaler tider på her? 10min? 15min?
                          MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                          Comment


                          • #14
                            For min del kjører jeg klubbløp på 30 min, med ett batteribytte. 15 min bør ikke være noe problem uten bytte.
                            Blir det for få elektro, så la oss bare kjøre sammen med nitro. Gjør det enklest mulig. Jeg er klar som et egg
                            XB9E & Hacker 6S | MBX6e Tekno V4 & Tekin 6S | XRay T2 | Ass B44 | Axial SCX10

                            Comment


                            • #15
                              blir det for få så er det nok en mulighet og la dere kjøre med nitro ja.
                              Blir nok en begrensning på 4cell batt
                              MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X