Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dugnad lmbk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dugnad lmbk

    Regner med at alle dere medlemmer som vanlig sitrer av lengsel etter info om årets dugnad...... Vel, de 3 nærmeste helgene er det løp/Påske/løp. Vi vil derfor iår ta dugnadsarbeidet i virkedagene kommende uke. Ingen store dugnadsutfordringer iår - banen/anlegget ser egentlig prima ut. Men litt av hvert må gjøres, så:
    Representant (er) fra styret vil være på plass i virkedagene kommende uke fra kl 12.00 hver dag, og håper at dere kan bidra når tiden tillater for dere, vet at mange er på jobb, men noen har kanskje fri, samt den yngre garde har jo skolefri ....

    Da sees vi

    PS: Bommen er fortsatt stengt, og forblir det til over kommende helg.


    Styret
    Trygve Bull Freng/58
    www.lmbk.no
    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

  • #2
    Var innom der idag:P så bra ut der, en liten "wet spot" ved pitten bare ellers en bar bane:P kommer nok innom i påsken xD

    TM
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

    Comment


    • #3
      Da jeg ikke kunne dra på Nm denne helgen(nedtur) så tok jeg en tur på sørli. Det var helt konge og teste asfalt igjen,glatt som f... men konge.. Jeg så etter en kost men var ingen der med nøkkel så fikk ikke gjort noe fornuftig. Jeg har litt fri denne uka og vil hjelpe til. Så du ledet etter kval i SS Trygve. Hvordan gikk det i finalen?. Ligger ikke info ute enda
      T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

      Comment


      • #4
        Originally posted by Diab77 View Post
        Da jeg ikke kunne dra på Nm denne helgen(nedtur) så tok jeg en tur på sørli. Det var helt konge og teste asfalt igjen,glatt som f... men konge.. Jeg så etter en kost men var ingen der med nøkkel så fikk ikke gjort noe fornuftig. Jeg har litt fri denne uka og vil hjelpe til. Så du ledet etter kval i SS Trygve. Hvordan gikk det i finalen?. Ligger ikke info ute enda
        Resultater kommer nok straks, men Norgesmestere ble:
        1:12 - Helge Johannessen
        Mod. - Adrian Berntsen
        SS - Kjell Gunnar Guttormsen

        For min del 4. plass i SS, noen hundredeler fra 3. plassen ....
        Trygve Bull Freng/58
        www.lmbk.no
        XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

        Comment


        • #5
          Kan da opplyse om at banen nå klar for kjøring etter en god dugnadsdag. Vi har fortsatt litt å stelle med på anlegget, så vær forberedt på å ta i et tak innimellom de første dagene. Derfor gjelder fortsatt dugnadsarbeide fra kl 12.00 imorgen også, men "ratte" også

          Takker dugnadsgjengen idag for kjempejobb !

          Stryret
          Trygve Bull Freng/58
          www.lmbk.no
          XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X