Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppdatert Rankingliste/NC Touring SS og MOD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppdatert Rankingliste/NC Touring SS og MOD

    Da har jeg snekret sammen en skrinn utgave av en rankingliste for Touring gutta. Hvis noen kan hjelpe meg å få denne mer komplett er det bare å sende meg resultater. Ellers kan man se på dette som en sjanse til å komme høyt på rankinglisten
    Let the moaning begin....


    Jeg er ute etter en som kan overta denne jobben, da helst en som kjører aktivt selv. Det gjør jobben mye enklere og givende. Vennligst send meg en PM hvis du er interessert!

    Til arrangør av løp: Vennligst inkluder meg på resultatservicen til forbundet, og inkluder lisensnummeret i utskriften. Mail: richard.salomonsen@gmail.com

    Kan denne gjøres sticky sammen med 1/8 OR rankinglisten moderator? Please

    Mvh

    Rankingmonsen
    Attached Files
    Last edited by Kebabkongen; 24 May 2011, 10:55.
    Kyosho TKI2 WC - Durango Dex 210
    KO Propo - LRP - Byron Gen2 Fuel
    TEAM RADIOSTYRT MODELLHOBBY - BERGEN

  • #2
    Ingen som har fått med seg dette? Ser han ikke har fått inn res siden Nc 1 i år. Jeg kan ikke Excel så jeg kan ikke bidra. Men er det bare jeg som er dum eller? Men burde ikke dette være en jobb for forbundet siden alle statusløp er demmes løp? Vært artig og sett hvor man lå ann på rankingen i elektro og fuel touring. Det var jo der jeg siktet ut mine mål når jeg startet med dette. Og det er der man kan høste glory og ære.
    Håper noen er villig til å ta tak i det, jeg skal bidra med å få sendt inn ressultater når jeg har innflytelse på dette.

    LØP OG KJØR
    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

    Comment


    • #3
      Resultater fra våre løp ble sendt inn til NMF umiddelbart etter gjennomføringen, og ligger her:



      Til info

      LMBK
      Styret
      Trygve Bull Freng/58
      www.lmbk.no
      XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

      Comment


      • #4
        Resultatet fra NM på Geiteryggen ble sendt inn til NMF 25/8-2011 kl 19:21, rett etter at jeg sendte inn stevnerapporten.
        [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
        -----------------------------------------------------

        Comment


        • #5
          Originally posted by hanikol View Post
          Ingen som har fått med seg dette? Ser han ikke har fått inn res siden Nc 1 i år. Jeg kan ikke Excel så jeg kan ikke bidra. Men er det bare jeg som er dum eller? Men burde ikke dette være en jobb for forbundet siden alle statusløp er demmes løp? Vært artig og sett hvor man lå ann på rankingen i elektro og fuel touring. Det var jo der jeg siktet ut mine mål når jeg startet med dette. Og det er der man kan høste glory og ære.
          Håper noen er villig til å ta tak i det, jeg skal bidra med å få sendt inn ressultater når jeg har innflytelse på dette.

          LØP OG KJØR
          Jeg satte bort dette da jeg mener dette er en sak som en i touring miljøet kan ta seg av, jeg startet en tråd om å sette ned arbeidsgrupper i touring og off road, foreløpig er det bare off road som har dannet en slik gruppe, touring med John Lara har prøvd og kommet med navn til meg som kan være med i touring gruppa, men foreløpig er det bare John som sier han kan sitte, dette med rankinglister er en perfekt oppgave for en slik gruppe, og ikke minst bør en slik gruppe jobbe aktivt med nye tiltak og forslag som kan øke interessen for touring, men som sagt jeg trenger hjelp ifra dere i touring miljøet, jeg stiller gladelig opp, men jeg skal være ærlig, jeg kan ikke noe om touring ,annet enn det jeg har lest meg til her på forum o.l.
          så help me out!
          -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
          -Leder www.I
          HRC.no
          ]

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X