Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM i Touring/Superstock 20 August 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NM i Touring/Superstock 20 August 2011

    Spydeberg motorklubb vil ikke være arrangør for dette NMèt i 2011.
    NMèt er likevel planlagt gjennomført, derfor legges denne tråden ut på forumet slik at interreserte klubber kan melde sin interrese.
    Jeg trenger svar på dette innen Lørdag 30 Juli klokka 18.
    Det vil bli avgjort da hvem det er som kommer til å få dette løpet, jeg vet at det er veldig kort frist, men med en god innsats så vil dette la seg gjøre.
    Send en mail til stein-ove.nordahl@yit.no om din klubb er villig til å ta på seg dette.

    Men skynd dere det haster evt ring meg på telefon 92422483
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

  • #2
    Er det gjennomførbart og kjøre dette sammen med NM for 1:10 nitro touring og 1:8 track?
    MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

    Comment


    • #3
      Originally posted by sirkandal View Post
      Er det gjennomførbart og kjøre dette sammen med NM for 1:10 nitro touring og 1:8 track?
      Nei! det er ikke tillatt! ihht til NLR og SR
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment


      • #4
        Da er det nok uaktuelt for Kodal sin del
        MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

        Comment


        • #5
          Skal høre med resten av Borg MRK guttane om dette, vi har allerede tatt på oss NM 1:5 for Spydeberg med litt hjelp av Kodalgjengen, mulig vi greier et NM til. Kommer tilbake med svar.
          Christer Antonsen, Borg MRK
          1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
          1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

          Comment


          • #6
            GMBK har tatt på seg dette løpet..... men det er tydligvis noen som tror det står klubber i kø for å overta et NM på 3 ukers varsel.
            Dette gjør at vi mister lysta fordi dette bruker av tiden til promotering av løpet. Vi har vist om dette i over 2 uker alt, men Nmf har forsatt god tid. lol
            Dette er sier jeg ikke som klubbens rep. Med en slik frist ser jeg det vanskelig å klare og mobilisere utøvere til løpet.
            Bare gjør dere klare til å få besøk av Gmbk på MSK sier jeg bare, gidder ikke reprise fra ifjor da vi ble fraranet løp i 2011.
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • #7
              Da er det jo ingen problem, bare å få ut innbydelse og påmelding det da.
              Christer Antonsen, Borg MRK
              1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
              1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

              Comment


              • #8
                Originally posted by hanikol View Post
                GMBK har tatt på seg dette løpet..... men det er tydligvis noen som tror det står klubber i kø for å overta et NM på 3 ukers varsel.
                Dette gjør at vi mister lysta fordi dette bruker av tiden til promotering av løpet. Vi har vist om dette i over 2 uker alt, men Nmf har forsatt god tid. lol
                Dette er sier jeg ikke som klubbens rep. Med en slik frist ser jeg det vanskelig å klare og mobilisere utøvere til løpet.
                Bare gjør dere klare til å få besøk av Gmbk på MSK sier jeg bare, gidder ikke reprise fra ifjor da vi ble fraranet løp i 2011.
                Ingen er tildelt løpet enda, fristen er satt til Lørdag klokka 18
                Spydeberg har vært muntlig i kontakt med GMBK om å overta løpet
                Det er ikke Spydeberg som tildeler løp, men forbundet via grenleder i dette tilfellet meg!
                jeg ba om en skriftlig begrunnelse på hvorfor ikke Spydeberg kunne arrangere, denne tok det litt tid før jeg fikk, derfor er ikke denne saken avgjort enda.
                Så det er ikke riktig at GMBK har fått dette løpet enda
                Hvis Borg har lyst så ser jeg frem til henvendelse ifra dem og, på lik linje som GMBK har gjort
                -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                -Leder www.I
                HRC.no
                ]

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Christer View Post
                  Skal høre med resten av Borg MRK guttane om dette, vi har allerede tatt på oss NM 1:5 for Spydeberg med litt hjelp av Kodalgjengen, mulig vi greier et NM til. Kommer tilbake med svar.
                  ser frem til å høre ifra dere
                  -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                  -Leder www.I
                  HRC.no
                  ]

                  Comment


                  • #10
                    Hva skjer med spydeberg da? Sier fra seg NM i 1:5 og NM elektrotouring?
                    Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jørgensen View Post
                      Hva skjer med spydeberg da? Sier fra seg NM i 1:5 og NM elektrotouring?
                      hva mener du skjer med spydeberg?
                      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                      -Leder www.I
                      HRC.no
                      ]

                      Comment


                      • #12
                        Nei jeg tenker på hvorfor de må si fra seg to NM'er.
                        Men det er vel det de fleste klubbene sliter med om dagen, og skaffe
                        nok lisensierte funksjonærer til å arrangere løp.
                        Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by thaking View Post
                          ser frem til å høre ifra dere
                          Vi i Borg MRK må nok stå over, vi har funksjonærer på utlån til NM 1:10 offroad også. Så det blir for mye for oss.
                          Christer Antonsen, Borg MRK
                          1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
                          1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Christer View Post
                            Vi i Borg MRK må nok stå over, vi har funksjonærer på utlån til NM 1:10 offroad også. Så det blir for mye for oss.
                            Den er grei, takk for tilbakemelding
                            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                            -Leder www.I
                            HRC.no
                            ]

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Jørgensen View Post
                              Nei jeg tenker på hvorfor de må si fra seg to NM'er.
                              Men det er vel det de fleste klubbene sliter med om dagen, og skaffe
                              nok lisensierte funksjonærer til å arrangere løp.
                              Det er flere årsaker til at dem avlyser, det er en kombinasjon av flere ting, men det er ikke noe vi trenger å diskutere over et forum.
                              jobber nå med å løse dette, og det tror jeg vi skal få til.
                              kommer til å annonsere her imorgen kveld hvem som overtar NM løpet i Touring og superstock
                              -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                              -Leder www.I
                              HRC.no
                              ]

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X