Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM 1:10 Elektro Touring - Invitasjon og praktisk info

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Du stiller du Roger'n?
    Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

    Comment


    • #17
      Jeg tror jeg står over denne gang. Flyr rundt på krykker ennå og har bare kjørt fuel i sommer.
      (med unntak av M-Chassi da.... )
      Jeg får komme sterkere tilbake senere!!
      Du var savnet på klubbløpet vi hadde, synd det ikke "gikk i boks".
      Vi hadde det morsomt og i knallvær for en gangs skyld
      Kanskje du tar en tur på klubbløp senere i sommer / høst?
      Roger Larsen 67.... Valdres
      Meritter: Svømmeknappen i 1977

      Comment


      • #18
        LMBK hadde også sjansen til å overta dette løpet, men grunnet mangel av sentrale fuksjonærer (EM 200 Track) samt usikkerhet blant andre funksjonærer, valgte vi å takke nei. Egentlig litt dumt mtp at vi har bra med rekruttering spes. innen SS som ville stilt opp i NM hvis det hadde vært arrangert hos oss - disse (4-5 førere) er ikke innstilt på å reise på løp andre steder riktig enda.

        PS: Går greit for meg med NM over èn dag .... bare jeg vinner ...ha ha ha
        Trygve Bull Freng/58
        www.lmbk.no
        XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Roger L View Post
          Jeg tror jeg står over denne gang. Flyr rundt på krykker ennå og har bare kjørt fuel i sommer.
          (med unntak av M-Chassi da.... )
          Jeg får komme sterkere tilbake senere!!
          Du var savnet på klubbløpet vi hadde, synd det ikke "gikk i boks".
          Vi hadde det morsomt og i knallvær for en gangs skyld
          Kanskje du tar en tur på klubbløp senere i sommer / høst?
          Ja hvis dere skal ha flere løp i sommer/høst,så er det muligheter for at jeg tar en tur
          Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

          Comment


          • #20
            Noen opplysninger som forklarer en del:
            Når det ble slik at Spydeberg måtte si ifra seg NM, så var det jeg som la ut en forespørsel på forumet for å nå ut til klubbene for å høre om det var noen klubb som kunne tenkt seg å ta over dette løpet på vedlig kort varsel, Borg,Lørenskog og Grenland viste interresse, frem til sist lørdag så sto jeg igjen med bare Grenland som kandidat da de andre ikke så noen mulighet for å avikle dette på denne datoen.
            Derfor ble valget mitt enkelt, Grenland tok det på seg ( og takk for det, setter pris på det).
            Men for at Grenland skal greie å avikle dette må det noen aviik til ifra NLR og SR, derfor blir løpet arrangert på en dag med trening på lørdag.Stig legger ut tidsskjema så fort han rekker det.

            Hele opplegget er desverre litt rart og dumt iår, men skal vi greie å kjøre NM er vi nødt til å gjøre det slik iår.
            Vi satser på at neste år greier vi å tildele løp til de som vil arrangere og ikke minst få til en bedre terminliste, terminlisten er desverre litt av en utfordring, ettersom vi må rette oss etter EFRA blokken sin internasjonale terminliste FØR vi kan plotte inn våre nasjonale løp, desverre..... men vi skal på MSK 2011 prøve og få til et bedre opplegg rundt dette med søknader på løp og likens kvaliteten på terminlisten.

            Foreløpig håper jeg GMBK får en masse påmeldinger til dette løpet slik at den innsatsen dem gjør for dette NM blir honorert på den måten, GMBK har virkelig gjort en innsats for å få dette til

            Skulle noen ha noen spm omkring NLR og SR og evt dette løpet , bare ring meg eller send meg en mail

            Happy Racing og lykke til

            -mvh Stein Ove
            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
            -Leder www.I
            HRC.no
            ]

            Comment


            • #21
              Typisk at det skal krasje med NM i 1:8 buggy da...
              Ole Christian Solli
              www.gmbk.no

              Comment


              • #22
                Hvor mange må starte for at det skal telle som NM?
                || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                Comment


                • #23
                  10 stk startende
                  Originally posted by Fjeld View Post
                  Hvor mange må starte for at det skal telle som NM?
                  Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by hanikol View Post
                    10 stk startende
                    Regner med dette er i hvær klasse Jeg kan eventuelt kjøre SS også vist det trengs en ekstra i den klassen.
                    || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                    Comment


                    • #25
                      Det er flott det, jeg kan kjøre mod hvis jeg får låne bil.

                      ta
                      Tor Arne Nicolaisen GMBK

                      Lei av å knuse motstandere!

                      Comment


                      • #26
                        Er det virkelig ingen fler som har tenkt å kjøre NM?
                        || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                        Comment


                        • #27
                          Kom igjen folkens.......meld dere på slik at vi vet om det blir løp eller ikke. En uke igjen av påmeldingsfristen og jeg må hive meg rundt for å bestille krans og pokaler. Nå vet vi for ettertiden at det ikke er særlig lurt og ta på seg et så stort løp på så kort varsel. Folk er vel opptatt med løp som er promotert i god tid. Tragisk at det er satt opp fler statusløp samme helg mtp utøvere og funkjonærer. Dette må vi prøve å unngå neste år når vi er på MSK.

                          Så jeg bare oppfordrer den som skal kjøre om å melde seg på NÅ! LØP OG KJØR
                          Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                          Comment


                          • #28
                            Og husk: For dette løpet må man ha Nasjonal lisens eller Internasjonal lisens for å kjøre. Det holder ikke med Fun-lisens.
                            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                            Comment


                            • #29
                              Godkjent TR:
                              [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                              -----------------------------------------------------

                              Comment


                              • #30
                                Blir løPet kjørt uansett? Som et uofisielt NM vist det ikke er nokk folk?
                                || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X