Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inne-/utebaner i Målselv/Lenvik/Bardu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inne-/utebaner i Målselv/Lenvik/Bardu?

    Hei.

    Vurderer å begynne med RC-bil igjen etter tyve års fravær fra hobbyen, men hvis det ikke finnes noen baner jeg kan kjøre på i området så er det ingen vits. Jeg bor i Målselv og gidder ikke kjøre veldig langt for å komme til en bane.

    Eksisterer det noen klubber/baner i området rundt Bardu, Målselv, Lenvik?


    Er mest interessert i 4x4 short course, men valget av bil avhenger litt av hva slags bane som eventuelt er tilgjengelig. I gamle dager hadde jeg en Kyosho Ultima Pro og en Schumacher 4x4 buggy, Procat eller noe sånt.
    Last edited by tahustvedt; 5 November 2011, 17:02.

  • #2
    Har funnet Finnsnes RC-klubb. Ser bra ut på bilder.

    Comment


    • #3
      Originally posted by tahustvedt View Post
      Hei.

      Vurderer å begynne med RC-bil igjen etter tyve års fravær fra hobbyen, men hvis det ikke finnes noen baner jeg kan kjøre på i området så er det ingen vits. Jeg bor i Målselv og gidder ikke kjøre veldig langt for å komme til en bane.

      Eksisterer det noen klubber/baner i området rundt Bardu, Målselv, Lenvik?


      Er mest interessert i 4x4 short course, men valget av bil avhenger litt av hva slags bane som eventuelt er tilgjengelig. I gamle dager hadde jeg en Kyosho Ultima Pro og en Schumacher 4x4 buggy, Procat eller noe sånt.

      Hei. Jeg tenkte også begynne med rc bil. Det er en bane på Heiane. En bmx bane. Send meg en PM så kan vi snakkes.
      Jeg tenkte også å bli med I klubben I haugesund. De har treninger 2 ganger I uken.kanskje vi kunne kjørt sammen?

      Mvh.
      David

      Comment


      • #4
        Originally posted by lowsmoke View Post
        Hei. Jeg tenkte også begynne med rc bil. Det er en bane på Heiane. En bmx bane. Send meg en PM så kan vi snakkes.
        Jeg tenkte også å bli med I klubben I haugesund. De har treninger 2 ganger I uken.kanskje vi kunne kjørt sammen?

        Mvh.
        David
        Vet ikke helt om avstandene her er helt forenlige Er tross alt bare
        Kjørestrekning:1 751,2 kmReisetid ca:23 tm 24 min


        Fra Haugesund til Målselv
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #5
          Hehe, jeg leste Leirvik. Men det stod visst Lenvik.

          Comment


          • #6
            Hehe fort gjort
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #7
              Foreldrene mine og 90% av slekta mi bor i Haugesund, og jeg er der en til to ganger i året, så jeg lurte fælt på hvordan du hadde funnet ut det.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X