Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 3 Spydeberg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NC 3 Spydeberg

    Hallais folkens!

    Her finner dere påmelding til klubbløpet: http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=7690&pLa=en

    Her finner dere påmelding til norgescupløpet: http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=7691&pLa=en

    Pr. dags dato er det kun 9 påmeldte til klubbløpet og 10stk til NC - løpet. For at det skal bli aktuelt for oss å leie hall og arrangere selve løpet, må det være minst 30stk påmeldt totalt pr dag.

    Påmeldingsfristen går ut 5. februar pga. eventuelt avbestilling av hall!

    Har dere lyst til å kjøre løp, må dere melde dere på med en eneste gang!

  • #2
    Er påmeldt, og forsøker å verve fler Trøndere til å ta turen sørover. Hvordan er det med overnattingsmuligheter på klubblokalet? Det vil være avgjørende for oss her oppe, det er et stykke å kjøre og da bør det på forhånd være en liten gulerot i andre enden utover det å kjøre løp.


    Jeg ordner meg med fam/venner og klarer meg greit.
    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

    Comment


    • #3
      Hei og hopp!

      Klubblokalet er dessverre blitt solgt så det er ingen slik muligheter lenger dessverre. MEN det finnes et motell ca. 500m - 1km fra klubblokalet som leier ut leiligheter. Usikker på pris men tror ikke det er så dyrt hvis dere går flere sammen om det.

      Så har man Smaalenene Hotell i Askim (ca. 10 min kjøring, super enkelt å finne fram) og evt. Thon hotell i Ski isåfall. Det tar vel ca. 20-25 min å kjøre.

      Smaalenene Hotell: http://www.smaalenene-hotell.no/

      Knapstad Motell: http://www.visitnorway.com/no/Product/?pid=76642

      Thon Hotell Ski: http://www.thonhotels.no/hoteller/la...hon-hotel-ski/

      Comment


      • #4
        Takker for info, synd det ble nødvendig å selge innelokalet. Skal gjøre et fremstøt på å samle noen trøndere for felles reise sørover, men dette med overnatting på hotell er desverre en litt vanskelig sak å selge inn.

        Vi får se.
        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

        Comment


        • #5
          Om folket får fingern ut og melder seg på, blir det mulighet for trening på fredagen og i såfall fra når ca?
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

          Comment


          • #6
            Originally posted by Stusdal View Post
            Om folket får fingern ut og melder seg på, blir det mulighet for trening på fredagen og i såfall fra når ca?
            Det blir isåfall trening fra kl 18 eller når banen er ferdig.

            Trygve

            Comment


            • #7
              Originally posted by Mtx3 View Post
              Det blir isåfall trening fra kl 18 eller når banen er ferdig.

              Trygve
              Da er guttungen påmeldt i 1:12 og jeg får lytte til velmenende råd og holde meg til Touring. 3 fra TRCBK med Jacek så langt, jobber med lobbyvirksomheten for å få med fler.
              Last edited by Redback; 30 January 2012, 22:01. Reason: Skrivefeil
              No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
              XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
              www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

              Comment


              • #8
                Bra jobba Finn
                Roger Berntsen 1969 Mod
                Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                Comment


                • #9
                  To fra MossRC foreløpig. Har tre til på gli..
                  Ikke lett å få de med på første løp, men for mossekråker er det jo glimrende å debutere i Spydeberg.
                  Oskar Rodriguez 1977 - MossRC
                  XRAY T4/ORCA/ORCA 5,5T/Savox/Futaba 4PKS

                  Comment


                  • #10
                    Jeg er en av de som er på gli om melder meg på veldig snart

                    Originally posted by oskartor View Post
                    To fra MossRC foreløpig. Har tre til på gli..
                    Ikke lett å få de med på første løp, men for mossekråker er det jo glimrende å debutere i Spydeberg.
                    Xray - Hobbywing - Speed Passion - Savöx - Futaba

                    Comment


                    • #11
                      Er to til fra sørlandet som melder så på snart. Da er det 16 stk i mod.

                      Hva skjer med 12er gutta? Må vel kunne vente hvertfall 15 stk der og?
                      Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                      “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                      Comment


                      • #12
                        Kunne godt kjørt 2 klasser jeg, men det blir vanskelig med å være påsetter etter hver omgang.
                        No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                        XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                        www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                        Comment


                        • #13
                          Vurderer å melde meg på en av dagene, men må få bilen først å trent litt før jeg tørr å si definitivt ja!

                          Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                          Comment


                          • #14
                            Da blir det vertfall løp da, ser det er 29 på søndag nå og vet vertfall om 1 til som kommer
                            || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                            Comment


                            • #15
                              Da har jeg tatt steget og meldt meg på til begge dagene. Blir spennede for en førstereis-kar som meg.

                              Originally posted by Tamiyahead View Post
                              Jeg er en av de som er på gli om melder meg på veldig snart
                              Xray - Hobbywing - Speed Passion - Savöx - Futaba

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X