Announcement

Collapse
No announcement yet.

Årsmøte Hof Modellbilklubb 2012.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Årsmøte Hof Modellbilklubb 2012.

Hei, det blir årsmøte i Hof MBK ONSDAG 15. FEBRUAR KL.19.00, møtet holdes som de siste årene på Tools i Drammen, C.O.Lundsgt.26, 3043 Drammen.
    Saker som ønskes taes opp på møtet kan sendes til : post@hmbk.no
    Håper mange har mulighet til å komme på møtet, det kan være avgjørende for framtiden at det er nok personer som kan være med å drive klubben videre eller om leieavtalen vi har med Hof Kommune av baneområdet skal sies opp og klubben legges ned.
    Anbefaler å se dette :
    for å se hvor bra banen var, slik kan den bli igjen med litt arbeidsinnsats, hadde ikke det vært gøy?

MVH
    For Hmbk
    Roger Antonsen.
    Last edited by R.A.; 5 February 2012, 17:39.
    Roger Antonsen 1970 mod.
    Hof Modellbil Klubb. www.hmbk.no , Drammen RC Klubb.
    Mugen MBX6 EU, Crono RS9, Tamiya M-05 M-Chassis

Håper inderlig at dere får til noe. Jævli synd om banen blir nedlagt. Hadde vært så moro med ett løp der igjen en gang, SNART
    TEAM ELEFUN

Comment

VELDIG enig med Egil her!!

Comment

dere må prøve å holde hjula igang oppi der,for banen er veldig bra
        synd hvis den blir borte.

Comment

Leit at alt går ad dundas, Spydeberg er vel på vei vekk, og så nå dette, blir jo borte alt i hop.
          Hva med fremtida? Jeg var medlem i Hof klubben men fikk aldri kjørt pga pådro meg et beinbrudd, skulle gjerne meldt meg inn i år igjen men da blir det jo vanskelig å avgjøre hvis man ikke vet om banen blir borte.

Folk som er ressurssterke og har noe å bidra med må vel tenke over fremtida, skal alt av baneanlegg i Norge bli utradert så har jo sporten ingen fremtid i Norge.

Comment

Får håpe dere får folk nok til å fortsette å drive videre.
            Dere har jo norges kuleste 1/8 Off-road bane etter min mening

Det hadde vært kjempetrist om den forsvinner!
            Vi er noen i Larvik som allerede har pratet om å dra til hof noen turer til sommer'n,å teste
            1/8 Elektro Buggyene.
            Men har det ikke vært noe aktivitet der i 2011? Er banen i kjørbar tilstand?
            Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

Comment

Banen er kjørbar men naturen er i ferd med å ta tilbake området.
              Roger Antonsen 1970 mod.
              Hof Modellbil Klubb. www.hmbk.no , Drammen RC Klubb.
              Mugen MBX6 EU, Crono RS9, Tamiya M-05 M-Chassis

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X