Announcement

Collapse
No announcement yet.

GTL RC-Klubb inviterer til klubbløp og NC 4 i el. touring 24-25. mars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tusen takk til alle som kom og lagde liv og morro på NC i helga! Dere er en utrolig gjeng med fremtoninger som både har humør og kunnskaper som jeg aldri har opplevd maken til
    Capt. Slow
    Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
    Team GoSlow

    Comment


    • #17
      Resultater?.......
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • #18
        Resultater blir vel lagt ut snart. Topp tre tatt fra husken med forbehold om feil:

        Klubbløp lørdag:
        Modified:
        1. Adrian
        2. Roger
        3. Helge

        1:12:
        1. Helge
        2. Lars
        3. Knut

        NC søndag:
        Modified:
        1. Adrian
        2. Roger
        3: Petter

        1:12:
        1. Joakim
        2. Lars
        3. Bjørn
        Team RC Companiet - Minicupen.no
        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

        Comment


        • #19
          Da er man tilbake igjen på jobb, Gjøvik - Trondheim (bil) - Trondheim - Bodø - Tromsø - Hammerfest ( fly ). Strålende fornøyd med nok en bra helg sammen med suverent flotte r/c entusiaster. All mulig cred til GTL for at de tar på seg jobben med å arrangere løp, og at de på toppen er ydmyke nok til å innrømme at de fortsatt lærer om det å gjennomføre en racehelg med alt det innebærer. Stå på og gjenta det gjerne. Jeg kommer garantert tilbake, og takket være Helge, Lars og Enger`n fikk jeg en bil som var så lettkjørt at jeg har til dags dato aldri kjørt bedre enn jeg gjorde i siste finale.

          For min del går jeg i "dvale" frem til 12/13 innesesongen, og ser allerede frem til den

          Vi sees

          p.s
          Syns juryen tok en riktig avgjørelse ( selv om det er skikkelig surt å måtte gjøre det, vi er få i miljøet og alle er venner ) på søndag, at man har en jury som er forutsigbar og klokkeklar på at regelverket skal følges, gjør at det ikke bli diskusjoner eller synsing. Regler er regler, bryter man de får man ta straffen - case closed. Jeg har fått straffer (surt og kjipt der og da) men de har alle vært tilmålt pga egne feil, så kun egen skyld at jeg har måttet bite det i meg.
          Last edited by Redback; 26 March 2012, 14:36.
          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

          Comment


          • #20
            Tusen takk til alle som var med å lagde dette til en super rc-helg. Både til alle i GTL som var med å lagde et godt arrangement og til alle deltager som var med å lagde mange spennende løp. Å ikke minst den gode stemningen som var i hallen hele helgen. Faktisk helt fra vi åpnet kl 17 på fredag for rigging og til vi var ferdig på søndag kveld. Er stolt av å være en del av GTL Rc-klubb.
            Håper alle hadde en super helg sammen med oss. Kun for å skryte av alle i GTL. Det gjøres en kjempejobb i forkant og under løpet av mange meget dyktige og engasjerte medlemmer. Uten disse hadde det vært umulig.
            Vi gjør også mange feil, men vi lærer veldig mye.Det er veldig hyggelig å få gode tilbakemeldinger, men vi vil også ha tilbakemeldinger på ting som burde vært annerledes, eller ting dere ønsker annerledes.
            Vi lover flere inneløp i 2012/2013 sesongen.

            Vi ser nå frem til NC ute på vårt flotte anlegg på Skjerven skog.

            Kai Bekkemellem
            arr. ansvarlig
            GTL Rc-klubb

            Comment


            • #21
              Hei,
              vant ikke Helge?????
              Ikke på pallen heller?

              hva skjedde?

              tan
              Tor Arne Nicolaisen GMBK

              Lei av å knuse motstandere!

              Comment


              • #22
                Nei, Helge kom for sent på søndag, så han fikk ikke kjøre.

                Ellers så ligger resultatene fra søndag her, og det ser ut til at jeg husket rett.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                Comment


                • #23
                  Huff, han satt der på søndag og svelget kameler da..
                  Tor Arne Nicolaisen GMBK

                  Lei av å knuse motstandere!

                  Comment


                  • #24
                    Helge tok det profesjonelt og viste storsinn, innrømmet noe feil "proioritering" og var ferdig med det.
                    Voksent gjort av Helge.
                    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                    Comment


                    • #25

                      Originally posted by Redback View Post
                      Helge tok det profesjonelt og viste storsinn, innrømmet noe feil "proioritering" og var ferdig med det.
                      Voksent gjort av Helge.
                      Hei SKÅL
                      Helge Johannessen
                      1975 modell
                      Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Schnellfahrer View Post



                        Hei SKÅL
                        Buggy løp på Gjøvik i mai da
                        Ole Morten Finnset 1969 -> Ko Propo Helios EX-10, Team Losi xxx4 G+, TRL 22 mid, TRL 22 rear, Corally sp12sl, Xray T3-2012, Tamiya M-05 Pro

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Ole View Post
                          Buggy løp på Gjøvik i mai da
                          Kjører selvgående Stiga 1:4 i egen hage den helgen, mer en nok "bøggi" for meg det...

                          Buggy? hah....
                          No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                          XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                          www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                          Comment


                          • #28
                            Buggy er tingen Finn tror du hadde det fint på innherred ifjor
                            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                            -Leder www.I
                            HRC.no
                            ]

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Ole View Post
                              Buggy løp på Gjøvik i mai da

                              Helt klart noe som kan vurderes

                              Koser meg i Gjøvik....Ha ha....

                              Noen som har en buggy å låne bort?
                              Helge Johannessen
                              1975 modell
                              Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by thaking View Post
                                Buggy er tingen Finn tror du hadde det fint på innherred ifjor
                                Joda, hadde det topp på IMSK i fjor, skal nok se jeg tar turen igjen, men det er svært væravhengig

                                Har vel to stk LOSI XXX CR liggende ett eller annet sted hjemme....
                                No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                                XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                                www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X