Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC helg i Valdres :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vi får se... Er jo egentlig mest innendørspilot...
    No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
    XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
    www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

    Comment


    • #17
      Påmelding er nå stengt og da ble vi:
      Track 200mm - 19 førere
      Modified - 10 førere
      Stock - 5 førere
      M-Chassi std - 4 førere
      M-Chassi bl - 1 fører (kjøres ikke)

      Hvis det er noen som er påmeldt, men som ikke kommer er det fint om dere gir oss beskjed.
      Ta kontakt på 95069568 eller formann@vmbk.net
      Roger Larsen 67.... Valdres
      Meritter: Svømmeknappen i 1977

      Comment


      • #18
        Hallo. Gleder meg til å prøve banen deres. Har dere utlån av transpondere? En som skal være med meg har ikke egen.
        Capt. Capsen
        Thunder Tiger MTA4 s28
        Tamyia M-05
        Ansmann X8E

        Comment


        • #19
          Vil takke alle førerne som gjorde dette til en flott racehelg !!
          Kjempegod stemning til tross for litt dårlig grep på lørdagen

          Skulle selvfølgelig gjerne vært flere, men skjønner at værmelding har en del av skylden for dette
          Det jeg ikke skjønner, er at mange påmeldte ikke tar seg bryet med å si ifra at de ikke kommer......

          Uansett, vi som møtte opp hadde det gøy !!
          Goggen satte en "uoffisiell" banerekord under trening på fredagen på 14.267 !!
          (og vi som nærmet oss den gamle på 14.41.....men vi skal ligge i hardtrening til NM i august;.) )

          Så igjen....takk til alle førerne og også Jon-Åge, Gøran og Christer som arrangerte for oss på lørdagen!
          Håper vi sees igjen til NM i august !!
          Last edited by Roger L; 18 June 2012, 10:36.
          Roger Larsen 67.... Valdres
          Meritter: Svømmeknappen i 1977

          Comment


          • #20
            Kan man se resultater noget sted ?
            Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
            Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

            Comment


            • #21
              nei som vanelig er det en vel bevart statshemlighet resultater på nmf er jo ikke oppdatert de legger bare ut ranking lister for det er jo det samme blææææææææææææææ på forbundet....Når det legges til i ranking kan det da ikke legges ut en rein resultat liste eller er det umulig kansje ??? de må jo nødvendigvis ha en resultatliste for og regne ut ranking eller..........
              Have no Fear FAT man is here
              (57modell)

              Comment


              • #22
                Jeg tok noen bilder på lørdagen - ble litt stilige bilder på det våte føret:

                (klikk på bildene for stor versjon)

                Rakk ikke å få med alle sjåførene dessverre..
                LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                Comment


                • #23
                  Her er resultatene:



                  Bjørn.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Arild View Post
                    Jeg tok noen bilder på lørdagen - ble litt stilige bilder på det våte føret:

                    (klikk på bildene for stor versjon)

                    Rakk ikke å få med alle sjåførene dessverre..
                    Er ikke det billederne fra siste års NC i Valdres Arild ?? Ligner på en prik.
                    Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                    Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                    Comment


                    • #25
                      ja men er det der de skal ligge da ????????? er det meninga og gå på myrcm og sjekke resultater for hele sesongen trudde det skulle på forbunds sidene jeg da..siste der er jo 27.8 11 med mindre du skal se på rankingen. trudde det var en jobb for forbundet og holde resultater asjur eller hva det heter ....
                      Have no Fear FAT man is here
                      (57modell)

                      Comment


                      • #26
                        Arild, godt spm egentlig.... hvis du ser på rankingliste f.ex mod så ser du at utesesongen 2011 er det kun NC 1 som er tatt med, resten av resultatene NC 2-3-4 er å finne på arkiv MYRCM, men er ikke lagt til i rankingen, har oxo sagt om dette flere ganger, men får ikke forklaring om hvorfor det er slik. Sånn er faktisk virkeligheten.... anvarlig driter i å få dette komplett i ranklingen desverre.
                        Tor Arne Nicolaisen GMBK

                        Lei av å knuse motstandere!

                        Comment


                        • #27
                          Årets resultater fra NM og NC innenførs på Gjøvik ligger der, men de ligger ukategorisert under 2012. Ellers så er det mye annen informasjon på forbundssidene som er utdatert, og det ble jo bare enda mer rotete å finne frem etter forrige omlegging...

                          Angående helga så fikk jeg desverre ikke kommet jeg oppover, men jeg hører snakk om mangetimersløp med M-chassis, så da satser jeg på at det blir noe av.
                          Team RC Companiet - Minicupen.no
                          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                          Comment


                          • #28
                            Jeg må få takke for en strålende helg! Mitt første fuel løp endte med en 4. Plass (slo Espen F. sin beste NC plassering) på første løpet hehe. Og Stock løpet var fantastisk kult! En bane jeg kommer til å lengte etter!

                            Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                            Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Arild Ommen View Post
                              nei som vanelig er det en vel bevart statshemlighet resultater på nmf er jo ikke oppdatert de legger bare ut ranking lister for det er jo det samme blææææææææææææææ på forbundet....Når det legges til i ranking kan det da ikke legges ut en rein resultat liste eller er det umulig kansje ??? de må jo nødvendigvis ha en resultatliste for og regne ut ranking eller..........


                              Du finner resultater for hvert løp på www.myrcm.ch under archive events, resultatlister etter alle løp blir ikke publisert på forbundsidene med mindre klubber sender inn resultatene.
                              Forbundet har kun automatikk på rankinglister og oppdatering på de basert på innsendte resultater

                              en annen måte og finne resultatene på er og bruke rankinglista som er oppdatert! og deretter bruke EFRA 2 og 3 tabell så ser du hvor mange poeng hver enkelt har fått i løpene, og vips så har du resultatene!
                              Last edited by thaking; 18 June 2012, 19:59.
                              -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                              -Leder www.I
                              HRC.no
                              ]

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by tan20 View Post
                                Arild, godt spm egentlig.... hvis du ser på rankingliste f.ex mod så ser du at utesesongen 2011 er det kun NC 1 som er tatt med, resten av resultatene NC 2-3-4 er å finne på arkiv MYRCM, men er ikke lagt til i rankingen, har oxo sagt om dette flere ganger, men får ikke forklaring om hvorfor det er slik. Sånn er faktisk virkeligheten.... anvarlig driter i å få dette komplett i ranklingen desverre.
                                Nå blir det sikkert høylytt skriking og bæljing igjen, men jeg velger å komme med et innlegg her.

                                1) Forbundet holder rankinglister ajour, dette gjøres ved at klubbene sender inn resultatene i underskrevet form(hvis en skal følge boka og samtidig sende inn stevnerapport) etter hvert stevne, blir ikke dette gjort blir det heller ikke noen poeng i rankingen!
                                2)Forbundet publiserer resultatene på forbundssidene dersom klubben har sendt inn resultat og stevnerapport.
                                3)Forbundet bruker ikke myrcm til å sjekke resultater, det er arrangør sin plikt og sende inn resultatene til forbundet.

                                Nå vet jeg ikke hvorfor NC2,3,4 ikke er med i rankingen det skal jeg sjekke opp hvorfor, men det er de 10 siste løpene i hver klasse som er tellende, og jeg vet at ikke alt av resultater er kommet frem til rankingansvarlig, det kan være så enkelt som at feil epost adresse er brukt e.l. men alle resulatater som er i forbundets hender er tatt med i rankingen.
                                Last edited by thaking; 18 June 2012, 20:39.
                                -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                                -Leder www.I
                                HRC.no
                                ]

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X