Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opp pussing av Kodal RC onroad banen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Opp pussing av Kodal RC onroad banen.

    Idag ligger Kodal RC banen stort sett nede og ingen tar og gjør noe med denne.
    Så vi tar i ett tak her og sponser maling og oppusingsarbeid som trengs og gjøres for og få denne banen fin igjen.

    Vi har kjøpt inn maling og trenger illsjeler som ønsker og bidra til att klubben skal få ett bra miljø og fint bane annlegg .
    Jeg skal opp idag og male (24/7-2012) fra kl. 17.30, så de som ønsker og bidra er hjertelig velkommen. Kan du ikke idag, send meg en melding med mobil nummeret, så sender jeg gjerne nye meldinger når vi tar en ny dugnad.

    For og få klubben opp og gå igjen i onroad delen, så må vi lage noen regler, disse vil etterhvert komme opp på eget skilt.
    Alle som ikke er medlemer, så koster det kr. 50,- pr gang og trene.
    For de som er medlemmer og har betalt klubb avgift, vis medlemskap med betalinsstripe eller betalt kvittering, har du glemt dette.....50,- pr. gang og trene.

    For att vi ikke skal få noen problemer med naboer, så regner jeg med att ingen kjører ut over åpningstidene som er satt av klubben.....VIKTIG....

    Åpningstider kodal RC:

    Mandag 9.00 - 20.00 Elektro
    Tirsdag 9.00 - 20.00 Nitro & elektro
    Onsdag 9.00 - 20.00 Elektro
    Torsdag 9.00 - 20.00 Nitro & Elektro
    fredag 9.00 - 20.00 Nitro & Elektro
    Lørdag 9.00 - 20.00 Nitro & Elektro
    Søndag 12.00 - 18.00 nitro & Elektro

    Vh
    Pitstop Motorsport
    Ole Henrik Liabø

    e-mail: ohliabo@online.no
    mobil: 90 18 62 87
    Last edited by alfano; 24 July 2012, 19:58.
    The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
    www.serpentnorge.no

  • #2
    Ja da er første dugnadsdag unnagjort, og det trengs en mengde maling til her.....for dette var tørt.
    Vi fortsetter igjen imorgen fra kl. 17.30 for de som har lyst til og bidra.

    Takker Danny for att han bidro med å male, og jeg regner med flere dukker opp imorgen, da det er mange som bruker annlegget.

    Om det er en snekker der ute, som har lyst til og tjene noen kroner og snekkre for en litt fin pris for klubben, så spanderer Pitstop Motorsport eventuelt lønn og matterialer som trengs.
    Kontakt oss på 90 18 62 87 for nærmere avtale.

    Vh
    Pitstop Motorsport
    Ole Henrik Liabø
    Last edited by alfano; 24 July 2012, 20:58.
    The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
    www.serpentnorge.no

    Comment


    • #3
      Flott at du tar litt ansv for onroad banen
      Har vært lite aktivitet der de siste åra, så er bra noen tar litt ansvar for den.

      Bjorn Tore
      MP9, OS, RADIOPOST, AKAK-paint Minicar RC Team TeamTerribles

      Comment


      • #4
        Ja enda en dag med maling i kodal er over, vi fortsetter i morgen fredag fra kl 17.30 og utover.
        Føler noen trangen til og komme og male, ville det vært toppers.

        Vi står for maling osv.

        Vh
        Ole Henrik Liabø
        Pitstop Motorsport
        The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
        www.serpentnorge.no

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X