Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oslo Modellbilklubb inviterer til NM 1:8 track, NC 1:10nt, NC 1:10 elektro og NC LS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oslo Modellbilklubb inviterer til NM 1:8 track, NC 1:10nt, NC 1:10 elektro og NC LS

    Hei alle sammen!

    Oslo Modellbilklubb inviterer til NM 1:8 track, NC 1:10nt, NC elektro og NC Large Scale helgen 1-2 september! (phew)

    Altså: NM 1:8 track har blitt flyttet fra 11-12 august til 1.september. Løpet kjøres sammen med NC fuel (1:10 nt) og NC elektro som skulle vært avholdt i Kodal samme helg. Søndag 2 september kjøres NC Large Scale (flyttet fra 25 august).

    Påmelding ligger ute på myrcm.ch



    Velkommen!

  • #2
    Flott at det har blitt avklart

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • #3
      Utrolig dumt att dette koliderer med Nordisk 1:8 Offroad i Kodal.......

      Vh
      Ole Henrik
      The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
      www.serpentnorge.no

      Comment


      • #4
        Hei!

        Det er riktig Ole Henrik. Det er Kodal som har dobbelt booket disse løpene og OMK ble spurt om å overta NC runden.

        Vi håper at så mange som mulig kan stille.

        Lars

        Comment


        • #5
          Hei Lars.

          Tror ikke dette er noen problem for utøverene/sjåfører, det skaper bare problemer for oss, da vi ikke kan være på 2 steder samtidlig.
          Og vi har allerede lovet oss bort til Kodal denne helgen og vil holde full stand der.......

          Men det som overasker meg litt, er att Kodal får lov til og gjøre dette, de har selv søkt om og få holde løp i Kodal på denne helgen, og når Grenland trekker seg, så tilbyr kodal seg og overta - mest pga mere inkomster.......flere startende en onroad.
          Blir litt feil i mine ører, og vanskelig for oss som prøver og få med mest mulig løp for dere sjåfører.

          Dette er ikke ment som noe negativt, for vi ville gjerne hatt med begge løpene .

          Vh
          Ole Henrik Liabø
          Pitstop Motorsport
          Last edited by alfano; 9 August 2012, 12:48.
          The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
          www.serpentnorge.no

          Comment


          • #6
            Blir det 1:10 fuel touring på lørdag og 1:10 elektro touring på søndag som vanlig eller?
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • #7
              ser ikke ut at det skal gå noe løp på søndag da ..bare og trøkke alt innpå lørdag og glemme lc på søndag hehe og de som evnt kjører to klasser ja de må bare ha det så godt vel (ironi)
              Have no Fear FAT man is here
              (57modell)

              Comment


              • #8
                Originally posted by Hverven12:27 View Post
                Hei alle sammen!

                Oslo Modellbilklubb inviterer til NM 1:8 track, NC 1:10nt, NC elektro og NC Large Scale helgen 1-2 september! (phew)

                Altså: NM 1:8 track har blitt flyttet fra 11-12 august til 1.september. Løpet kjøres sammen med NC fuel (1:10 nt) og NC elektro som skulle vært avholdt i Kodal samme helg. Søndag 2 september kjøres NC Large Scale (flyttet fra 25 august).

                Påmelding ligger ute på myrcm.ch



                Velkommen!
                vel ligger ikke en innbydelse til lc da men de er ikke 1 pri vel bare støy oh bråk vel og hvorfor trøkke alt inn på lørdag da ,denne klubben var da mer en kapabel til og arrangre fine to dags løp med alle klasser før har dere brent ut eller er dere så fine på det at det ikke betyr hva førere mener lenger ...nei jeg bare spør jeg har jo ikke peil på noe av dette. jaja så er vel sær da for faen så er det sagt .. men alt var beder før azz da kunne dere vente og få hjelp fra andre klubber mensker utenfor omk altså jepp de finnes jeg veit . for jeg har vært med da jeg tenker meg om. og skal ikke nm gå over to dager da eller er det nye regler der også
                , som dere sikkert skjønner liker jeg rett og slett at alt blir trøkka sammen på en dag ,så kjør gjerne 1,8 og 200 mm på lørdag og ta lc og elektro på søndag da så slipper vi sære og være helt aleine med funksjonærer som egentlig ikke har lyst til og være der . kan jo menge med el gutta vi da jaja dere ler vel av dette alikevel men fikk sagt hva jeg mente så da driter jeg vel i at det antaglig vis blir bare lc på søndag og er vi heldig får kansje kjøpt en brus og en pølse også hehe ja den satt tenker jeg.... altid lurt og skrive innlegg når man er sur på en klubb merker jeg heia lmbk seru hihi god natt
                Last edited by Arild Ommen; 10 August 2012, 22:41.
                Have no Fear FAT man is here
                (57modell)

                Comment


                • #9
                  Hvor er påmeldinga til LS da?
                  Christer Antonsen, Borg MRK
                  1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
                  1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

                  Comment


                  • #10
                    Hei gutter!

                    Påmeldingen til søndagens Large Scale NC-runde ligger ute på Myrcm.ch så det er bare å melde seg på.

                    http://www.myrcm.ch/main?pLa=en&hId[1]=com&dId[E]=9677&pId[E]=6

                    Når det gjelder NC på lørdagen så er disse klassene satt sammen etter ønske fra grenansvarlig i NMF. Det er sikkert ikke umulig å endre på dette hvis dere roper og kjefter på rett mann. Hvis jeg ikke husker feil så er det et LMBK-medlem.. : )

                    Uansett: Jeg ønsker alle førere velkommen til Norgescup på Hverven!

                    Hilsen lars

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Hverven12:27 View Post
                      Hei gutter!

                      Påmeldingen til søndagens Large Scale NC-runde ligger ute på Myrcm.ch så det er bare å melde seg på.

                      http://www.myrcm.ch/main?pLa=en&hId[1]=com&dId[E]=9677&pId[E]=6

                      Når det gjelder NC på lørdagen så er disse klassene satt sammen etter ønske fra grenansvarlig i NMF. Det er sikkert ikke umulig å endre på dette hvis dere roper og kjefter på rett mann. Hvis jeg ikke husker feil så er det et LMBK-medlem.. : )

                      Uansett: Jeg ønsker alle førere velkommen til Norgescup på Hverven!

                      Hilsen lars
                      forandrer ikke på noe da like dustete opplegg uansett hvem som har funnet det på ,kunne vært jesus for min del fått pepper for det vøtt samma hva du heter eller hvem du er pepper er for alle ... men hørte at noen fra elektro miljøet sa de ikke ønska og kjøre med fuel gutta ...men igjen er gamal hører dårlig ser ikke så bra (ut heller ) egentlig så ikke hør på meg jeg bare sier hva JEG mener deilig sånn i Norge lov det liksom .
                      Have no Fear FAT man is here
                      (57modell)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Hverven12:27 View Post
                        Hei alle sammen!

                        Oslo Modellbilklubb inviterer til NM 1:8 track, NC 1:10nt, NC elektro og NC Large Scale helgen 1-2 september! (phew)

                        Altså: NM 1:8 track har blitt flyttet fra 11-12 august til 1.september. Løpet kjøres sammen med NC fuel (1:10 nt) og NC elektro som skulle vært avholdt i Kodal samme helg. Søndag 2 september kjøres NC Large Scale (flyttet fra 25 august).

                        Påmelding ligger ute på myrcm.ch



                        Velkommen!
                        det er vel egentlig ikke NM da ,siden det ikke bare er uoffesielt NM eller ?????
                        Have no Fear FAT man is here
                        (57modell)

                        Comment


                        • #13
                          Dere får bytte om dagene på El.touring og LS, en Timeout i fuel klassene, så ryker planlegginga mtp dekksmøring og dekkvarmere blant annet. I alle år så har fuel nesten alltid kjørt lørdag, og elektro søndag, hvorfor knote det til med annet. Det ble diskutert litt rundt dette på NM på sørli, og det er ikke veldig stor interesse fra elektrogutta å kjøre sammen med fuel.
                          Christer Antonsen, Borg MRK
                          1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
                          1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

                          Comment


                          • #14
                            Støtter den 100% Christer.
                            Blir det elektro søndag så stiller jeg i Mod.
                            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by hanikol View Post
                              Støtter den 100% Christer.
                              Blir det elektro søndag så stiller jeg i Mod.
                              Ja nå har du sagt det Velkommen til Elektro løp på søndag!
                              Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X