Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grenleder for Touring miljøet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grenleder for Touring miljøet

    Jeg har siden jeg ble grenleder i NMF elektro for 3 år siden prøvd og fått til et bedre engasjemang ifra touring miljøet.
    Nå føler jeg at tiden er inne for å fremme et forslag på neste seksjonstyre møte som vi skal ha.
    Jeg ønsker at en person ifra touring miljøet kan ta på seg en rolle som grenleder i touring klasser.
    Jeg tror at på denne måten så vil touring miljøet bli satt mere på kartet, i tillegg så vil grenleder få direkte innflytelse på vedtak som f.eks regler, løpstildeling osv

    Kom igjen er det noen som er interesert , og hva tror dere er dette en måte å prøve og få opp miljøet i touring klassene?

    fyr løs, kom med innspill
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

  • #2
    Jeg tror dette er et sunt valg for Touring miljøet, jeg vil ikke si at du hittil har gjort en dårlig jobb for touring miljøet, nærmere tvert imot. Det har blitt gjort store endringer ila. de siste 3 årene, noen har blitt innført vellyket, andre ikke fullt så vellykket

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • #3
      Originally posted by Thomaseh View Post
      Jeg tror dette er et sunt valg for Touring miljøet, jeg vil ikke si at du hittil har gjort en dårlig jobb for touring miljøet, nærmere tvert imot. Det har blitt gjort store endringer ila. de siste 3 årene, noen har blitt innført vellyket, andre ikke fullt så vellykket
      da er det bare og finne en som vil ta det på seg
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment


      • #4
        Kan du liste litt hva jobben består i? Antall møter, antatt tidsbruk etc..
        Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
        “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

        Comment


        • #5
          Originally posted by Stusdal View Post
          Kan du liste litt hva jobben består i? Antall møter, antatt tidsbruk etc..
          sendte deg en PM
          -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
          -Leder www.I
          HRC.no
          ]

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X