Announcement

Collapse
No announcement yet.

INFO: Søknader til løp for sesongen 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • INFO: Søknader til løp for sesongen 2014

    Husk at fristen for å søke løp for sesongen 2014 er 1 JUNI, alle klubber som ønsker og arrangere NC og NM må søke via stevneadministrasjonen på www.motorsportforbundet.no

    logg inn med din bruker, gå til stevneadministrasjon på venstre side i menyen, opprett nytt stevne, og legg inn en fiktiv dato i 2014, lagre og du har da søkt, eksakte datoer for når løpene skal avholdes blir publisert senere etter MSK i oktober, og EFRA AGM i Brussel.
    Dette gjelder alle klasser.

    om noen har problemer med dette så ta kontakt med meg asap, så skal jeg hjelpe dere.

    telefonnr mitt er 92422483
    -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
    -Leder www.I
    HRC.no
    ]

  • #2
    Får feilmelding om at feltet arrangør må fylles ut. Der er det jo allerede klubben vår som står og jeg kan ikke skrive noe der??

    Får man en form for bekreftelse på at søknad er korrekt og mottatt??
    TEAM ELEFUN

    Comment


    • #3
      hei, det feltet du snakker om skal være grått og forhåndsutfylt med navnet på klubben din, regner med at det er du som som står som admin for klubben din?
      hvis du ikke finner ut av dette så må du ta kontakt med forbundskontoret på tirsdag snakk med Elin eller Marianne, så får dem fikset dette problemet manuelt.

      Du vil ikke motta noen bekreftelse på at søknad er mottatt nei, beklagelivis, men jeg kommer til å ta ut en liste et par dager før fristen går ut, og sende hver enkelt klubb en oversikt over hva de har søkt på
      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
      -Leder www.I
      HRC.no
      ]

      Comment


      • #4
        Jepp, klubbens navn er forhåndsutfylt, men derfor skjønner jeg ikke hvorfor det kommer feilmelding om at jeg må fylle inn arrangør.

        Hvis du har tilgang på lista, så gi meg ett pip da om du ikke ser søknaden vår der.
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #5
          Dette er Sikkert dumt spørsmål
          men er denne informasjon sendt ut til lederne for klubbene som er tilsluttet nmf. kan være en ide da sikkert ikke alle er på radiostyrt.no og noen har sikkert glemt fristen. målet må jo være å få flere en Lørenskog MBK til å arrangere løp når det gjelder on Road kjøring. Stein Ove du får ringe personlig til klubbene og slå av en prat og mase litt på dem


          dette er ikke ment som kritikk bare forslag

          klem flyvertinnen.
          Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
          BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
          Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
          -
          Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


          Comment


          • #6
            Originally posted by extra View Post
            Jepp, klubbens navn er forhåndsutfylt, men derfor skjønner jeg ikke hvorfor det kommer feilmelding om at jeg må fylle inn arrangør.

            Hvis du har tilgang på lista, så gi meg ett pip da om du ikke ser søknaden vår der.
            skal gi deg tilbakemelding jeg
            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
            -Leder www.I
            HRC.no
            ]

            Comment


            • #7
              Originally posted by EspenF View Post
              Dette er Sikkert dumt spørsmål
              men er denne informasjon sendt ut til lederne for klubbene som er tilsluttet nmf. kan være en ide da sikkert ikke alle er på radiostyrt.no og noen har sikkert glemt fristen. målet må jo være å få flere en Lørenskog MBK til å arrangere løp når det gjelder on Road kjøring. Stein Ove du får ringe personlig til klubbene og slå av en prat og mase litt på dem


              dette er ikke ment som kritikk bare forslag

              klem flyvertinnen.
              Jeg kommer ikke til å ringe til alle klubbene i norge, det har jeg ingen mulighet til, men jeg kan få seksjonen til å sende mail til de klubbene med registrert e post adresse og minne dem på søknadsfristen
              -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
              -Leder www.I
              HRC.no
              ]

              Comment


              • #8
                Dette er ikke lagt ut på nmf sin web og har heller ikke fått mail, ergo ikke noe løp I Kodal neste år.
                Hvis ikke det går an og gjøre dette nå
                Ken Skalleberg

                Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

                Comment


                • #9
                  Det er ikke verre enn å sende meg en Mail om hvilke løp dere ønsker og søke på så skal jeg fikse resten.
                  -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                  -Leder www.I
                  HRC.no
                  ]

                  Comment


                  • #10
                    Det er godt å se at tidsfrister egentlig ikke gjelder..... for da skal vi søke på ennå flere løp.
                    Tor Arne Nicolaisen GMBK

                    Lei av å knuse motstandere!

                    Comment


                    • #11
                      Det er feil å si at tidsfrister ikke gjelder for det gjør de og fristen var 1 juni, problemet er at det er flere løp enn søkere for øyeblikket, derfor er vi nødt til å akseptere at det kommer søkere etter 1 juni. Når det er sagt så vil søkere som ha søkt innenfor fristen ha førsteprioritet på de løpene dem har søkt på. Det blir på en måte først til mølla prinsippet dersom det er løp ledige. Nå er det løp ledig i alle klasser i grenen så jeg tror ikke det blir noe stort problem, jeg tror det vil bli tildelt løp til alle som har søkt og som kommer til å søke
                      -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                      -Leder www.I
                      HRC.no
                      ]

                      Comment


                      • #12
                        Kunne det vært en ide å poste en liste over løp som er ledige? Da kan jo kanskje klubber se en sjanse til å søke nå, istedenfor at det blir på sparket på MSK slik det var i år.

                        Gjerne en liste med de som er søkt på også
                        TEAM ELEFUN

                        Comment


                        • #13
                          Ja det kan jeg ordne
                          -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                          -Leder www.I
                          HRC.no
                          ]

                          Comment


                          • #14
                            Søkere 2014

                            se siste post for siste versjon av lista!



                            Her er lista over de klubbene som har søkt på løp hittil iår , lista viser kunn de klubbene som har søkt via SAS systemet på NMF, jeg har i tillegg mottatt søknad ifra KODAL som ønsker og ha løp også,
                            Jeg skal lage en EXCEL liste med alle søkeren, tygg på denne enn så lenge
                            De løpene det kan søkes på er :
                            Er ikke sikker på om jeg har fått med meg alle men gjerne suppler, det kan arrangeres inntil 5NC (6i elektrobuggy) for alle klasser

                            Elektrobuggy 6 NC løp og 1 NM (2WD,4WD,SC)
                            Elektro touring MOD inne 5NC og 1 NM
                            Elektro touring 1:12 inne 5NC og 1 NM
                            Elektro touring ute 5NC og 1 NM
                            Fuel Touring 200mm 5 NC og 1 NM
                            Nitro Buggy 1:8, 5NC og 1 NM
                            Elektrobuggy Nordisk 2014
                            Large scale 1:5
                            Last edited by thaking; 15 September 2013, 07:58.
                            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                            -Leder www.I
                            HRC.no
                            ]

                            Comment


                            • #15




                              Her kommer en ny oppdatert liste over innkommende klubber som ønsker og arrangere løp i 2014, det ser veldig bra ut for øyeblikket, skulle ønske at noen ønsket og arrangere Large Scale oxo, for der er det tomt for øyeblikket.
                              hvis noen oppdager feil så send meg en PM så fikser jeg det med en gang
                              Last edited by thaking; 15 September 2013, 13:42.
                              -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                              -Leder www.I
                              HRC.no
                              ]

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X