Announcement

Collapse
No announcement yet.

NC 2 Spydeberg 16-17/11 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NC 2 Spydeberg 16-17/11 2013

    Her er invitasjonen til NC 2

    Spydebergmotorklubb.pdf

  • #2
    Takk for fett løp og Taco buffè Blir resultatene lagt opp på myrcm?
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

    Comment


    • #3
      Takk for hyggelig helg med tett og fin racing. Høstet mye erfaring fra å kjøre Modified i Norge kontra ETS og ikke alt var like positivt, men får ta det med videre til neste gang.

      Virkelig trivelig at det ble arrangert løp i Spydeberg igjen, har savnet det arrangementet, supertrivelige folk, kanongode skolebrød og taco buffèt. Flott og stoooor bane, 12`rn ble liten utpå der men likt for alle. Kosta meg 5 motorplater på bilen, men når man ikke klarer å unngå lektene er det min egen feil....

      Ser frem til neste løp i Spydeberg - skal prøve å få med fler Trøndere neste gang
      No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
      XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
      www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

      Comment


      • #4
        hvor finner man resulteter?
        Tor Arne Nicolaisen GMBK

        Lei av å knuse motstandere!

        Comment


        • #5
          Originally posted by tan20 View Post
          hvor finner man resulteter?
          Kommer nok snart ...

          Skjer i Grenland om dagen Tor Arne ? Dere skal jo etter sigende ha NC 3, kommer vel innbydelse eller annen info snart ?
          Trygve Bull Freng/58
          www.lmbk.no
          XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

          Comment


          • #6
            Kjenner jeg er sugen på å se resultatene.... kommer de kanskje snart ?
            No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
            XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
            www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

            Comment


            • #7
              Originally posted by Redback View Post
              Kjenner jeg er sugen på å se resultatene.... kommer de kanskje snart ?
              Hei og hå !

              Ranking/resultater ligger oppdatert på NMF
              Trygve Bull Freng/58
              www.lmbk.no
              XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
                Hei og hå !

                Ranking/resultater ligger oppdatert på NMF
                Muligheter for å få dette opp på myrcm så man kan se på rundetider osv... ??
                No skil, no stamina, no guts - just age and courage!
                XRAY X12 - XRAY T3`12 - XRAY T4`14 - Futaba 4PK - LRP - Tamiya M-Chassis - VRC PRO
                www.trcbk.no www.antrade.no www.reinertsen.no

                Comment


                • #9
                  Hei de nyeste resultatene jeg finner på nmf sine sider for 1:10 track er fra 2011 - noen som kan hjelpe?
                  "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Crowe View Post
                    Hei de nyeste resultatene jeg finner på nmf sine sider for 1:10 track er fra 2011 - noen som kan hjelpe?
                    www.nmfsport.no - Radiostyrt - Ranking. Altså under ranking.
                    Trygve Bull Freng/58
                    www.lmbk.no
                    XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                    Comment


                    • #11
                      Forutsetningen for å kontrollere rankinglisten er ikke tilstede når resultatene ikke foreligger. Første gang jeg skulle se på rankinglisten i sommer så fant jeg 10 feil i den for aktuellt løp og totalranking. At det blir feil i rankinglisten fra tid til annen må man forvente, og slik er det. Så hvis resultane ikke foreligger så blir det vanskelig.

                      Det er også slik at det kan være avvik i resultatlisten og rankinglisten da de som ikke har gyldig lisens og de som har funlisens ikke skal ha rankingpoeng og ikke skal figurere i rankinglisten. Uten de enkelte resultatlistene blir det vanskelig og tidvis umulig å evt etterprøve dette i praksis. Nå har ikke jeg finkjemmet dagens reglement, men før var det slik at arrangørene var pålagt å sende inn resultatlistene innen en begrenset tidsfrist etter løp og nmf var pålagt å snarest legge dem ut på nmf sine hjemmesider - typisk under resultater. Dette er en forutsetning for at vi i det hele skal kunne kontrollere eller etterprøve og gi tilbakemelding på eventuelle feil som måtte ha sneket seg inn i rankinglisten. Håper dette er noe som det kan komme orden på igjen. Det er ikke noe vanskeligere å publisere resultatene enn selve rankinglisten - begge deler må være der. Annet er utilstrekkelig.

                      Resultater fra rcm er både kjekt og fint, men det er ikke de offisielle resultatene som har vært innom nmf for behandling/korrigering og man vet heller aldri når de dukker opp eller om det gjør det noen gang.

                      Så viss man kunne fått orden på dette så hadde det vært fint.
                      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crowe View Post
                        Forutsetningen for å kontrollere rankinglisten er ikke tilstede når resultatene ikke foreligger. Første gang jeg skulle se på rankinglisten i sommer så fant jeg 10 feil i den for aktuellt løp og totalranking. At det blir feil i rankinglisten fra tid til annen må man forvente, og slik er det. Så hvis resultane ikke foreligger så blir det vanskelig.

                        Det er også slik at det kan være avvik i resultatlisten og rankinglisten da de som ikke har gyldig lisens og de som har funlisens ikke skal ha rankingpoeng og ikke skal figurere i rankinglisten. Uten de enkelte resultatlistene blir det vanskelig og tidvis umulig å evt etterprøve dette i praksis. Nå har ikke jeg finkjemmet dagens reglement, men før var det slik at arrangørene var pålagt å sende inn resultatlistene innen en begrenset tidsfrist etter løp og nmf var pålagt å snarest legge dem ut på nmf sine hjemmesider - typisk under resultater. Dette er en forutsetning for at vi i det hele skal kunne kontrollere eller etterprøve og gi tilbakemelding på eventuelle feil som måtte ha sneket seg inn i rankinglisten. Håper dette er noe som det kan komme orden på igjen. Det er ikke noe vanskeligere å publisere resultatene enn selve rankinglisten - begge deler må være der. Annet er utilstrekkelig.

                        Resultater fra rcm er både kjekt og fint, men det er ikke de offisielle resultatene som har vært innom nmf for behandling/korrigering og man vet heller aldri når de dukker opp eller om det gjør det noen gang.

                        Så viss man kunne fått orden på dette så hadde det vært fint.
                        Du har rett som du skriver, det er jo slik vi vil ha det, men får det ikke. Seksjonen/NMF må ev. ta tak i dette. Mtp å luke ut rankingpoeng fra fun-lisensierte førere, er jo å håpe at dette blir gjort. Men det forventer jeg arrangøren informerer om ved innsendelse av resultater DOG tviler jeg dette blir fulgt opp godt nok, er jo langt de fleste løp der krav om fremvisning av gyldig lisens praktiseres. Her har vi arrangører en vei å gå !!
                        Trygve Bull Freng/58
                        www.lmbk.no
                        XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                        Comment


                        • #13
                          Hvis noen kan programmere en online-ranking-sak, så bidrar jeg gjerne med hosting her
                          Tenker da at noen har ansvar for å hive inn resultater, så bør programmet fikse resten selv

                          Hvis dette er noe som vil bli brukt, og det er behov for (og som bidrar til trafikk her),
                          så er jeg også villig til å betale litt for det.

                          Går kanskje an å bruke rcm-resultatene som grunnlag ....
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • #14
                            Yes!
                            La oss legge skylden på NMF! Sorry altså, men nei, ikke denne gangen.
                            Resultater blir sendt til resultat@radiostyrt.no. Resultatene ble godkjent på løpsdagen da det ikke fårestod noen form for protester på denne. Da skjønner jeg ikke helt hva det er å klage på?

                            Problemet rundt førere med FUN-lisens burde ikke eksistere, du får ikke mer rankingpoeng selvom du ble slått av en fører med funlisens. De skal dog ikke være i rankinglisten. Men her ligger jo ansvaret hos arrangørklubb når man sjekker lisenser...

                            Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                            Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Thomaseh View Post
                              Yes!
                              La oss legge skylden på NMF! Sorry altså, men nei, ikke denne gangen.
                              Resultater blir sendt til resultat@radiostyrt.no. Resultatene ble godkjent på løpsdagen da det ikke fårestod noen form for protester på denne. Da skjønner jeg ikke helt hva det er å klage på?

                              Problemet rundt førere med FUN-lisens burde ikke eksistere, du får ikke mer rankingpoeng selvom du ble slått av en fører med funlisens. De skal dog ikke være i rankinglisten. Men her ligger jo ansvaret hos arrangørklubb når man sjekker lisenser...
                              Det er kontrollen med ikke-lisensierte/fun-lisensierte førere som jeg først og fremst tenker på når det gjelder innsendt resultat for beregning av rankingpoeng.
                              Ellers gjøres det jo en god jobb pr. i dag med oppdateringen av rankinglistene
                              Trygve Bull Freng/58
                              www.lmbk.no
                              XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X