Announcement

Collapse
No announcement yet.

mini rave 1/18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mini rave 1/18

hei!
    jeg lurte bare på ett sted der man får kjøpt mini rave 1/18 brushless.
    ja jeg hvet det er en dritt bil men samma det har litt mye penger nå og har ikke noe å bruke de på så hvorfor ikke

takker for alle svar!!

Om du har mye penger som du sier, så kjøper du vel en bedre bil?
    Offroad: Team Associated T4 RS (8.5 turn BL), A-Tech Leo-X
    Onroad: Tamiya M04-L (17 turn)Mini-Z: AWD, MR-02, Overland, F1 båt Kjører boble i bilcross fra i år av, rc blir mindre prioritert.

Comment

Originally posted by Mta-motorsport View Post
      Om du har mye penger som du sier, så kjøper du vel en bedre bil?
      har slash 1/16 brushless men vl ha en bil som bare skal hærpes med skjønner du

Comment

Kjøp den, men ikke vært det. min varte i 5 min, det er bare crap, Dritt.
        Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

Comment

Spesielt når du har mye penger så må det vel være lurt å investere litt?????!!!?!

Kjøp slash / revo 1/16 skala, da har du en skikkelig bra mini-bil!
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

Han sa jo at han hadde en 1:16 Slash fra før ?

Men uansett, kjøp deg heller delelager til slashen din og herj med den istedenfor!
            Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
            Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
            TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

Comment

kjøp erevo 1/16 da??? er jo litt forskjell på kjøreopplevelsen.(????)

Ville iallefall ikke kjøpt mini rave... heller en xray skala 1/18 eller team AE Rc18 .

Men om du absolutt skal kjøpe den, så har de den vel på throttlestore.com?

EDIT: de har bare børsteversonen på throttlestore...
              her har de begge inkl. buggy-versonen http://apshobby.no/index.php?page=sh...hk=1&Itemid=64
              Last edited by SAVAGEry; 26 November 2009, 16:33.

Comment

Selv om du har tenkt å hoppe over huset ditt, så ville nå jeg ha kjøpt masse deler til slashen og hoppet med den om du skjønner...

Comment

Leter etter deler til en 1/18 Mini Rave truck (min datter sin), men finner ikke ut hvor de har det jeg trenger.
                  Jeg trenger følgende ting : Motor, drivakslinger fremme og batteri
                  Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Mortenporten.
                  Working...
                  X