Announcement

Collapse
No announcement yet.

kul 1:18/1:16-bil?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kul 1:18/1:16-bil?

    Hei, har en liten hageflekk til overs jeg kan lage bane på. Hva slags bil bør jeg gå for? 4wd er et must, helst også bl.. VIl gjerne ha en buggy, men ser at utvalget er lite, er, slik jeg har forstått kun associated/kyosho som har en såpass liten buggy.. hvilke andre alternativer finnes? stadiumtrucker med 4wd finnes jo.. blant annet losi..
    Såh, spytt ut erfaringene deres; mht pris, hvor det lønner seg å handle, upgrades, kvalitet osv

    mvh oddi

  • #2
    Hej Oddi, om du är på jakt efter en Microbil i skala 1/18-1/16 så kan jag rekomendera Carisma GT14B, deras buggy e state of the art, o e bra i pris.

    den kommer som rtr, med Borstlös,kuldiffar,riktig framvagn(alla Losi XX4), massa inställingsmöjligheter..har kört en 50 ack me min inne nu, o fortfarande är diffarna som nya.

    /T
    ARRMA
    BASHING Nero 6s - Talion 6s Twin brushless 6s - Kraton 6s - Kraton SWB 6s
    My Blogg

    Comment


    • #3
      Okei, den så jo grei ut, hvordan er beskyttelsen mot grus/sand på denne? er som sagt snakk om å kjøre ute, med alle de ulemper det innebærer Og hvor handler man slikt?

      mvh oddi

      Comment


      • #4
        Har du sett på Duratrax sin SC? Vi har drevet og kjørt rundt huset med denne i dag, kjempemorsomt. Er ikke BL men går bra med 2S lipo. Er ganske rimelig, kjøpte min på Tower.

        sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

        Comment


        • #5
          jeg har to stk. kyosho mini inferno, drivverket på disse er veldig dårlig orginalt, men nå som hele drivverket er byttet ut, går den ene veldig fint. den andre bruker jeg som delebil. chassiet ellers er veldig soldig, og en direkte kopi av kyosho inferno 1:8 bilene's chassie.





          biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

          "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

          Comment


          • #6
            Min inferno virker interessant ja, men jeg er ikke motivert for å bytte hele drivverket Noen som har erfaring med associated rc18b2? den fåes jo i rtr med børsteløst system til ca 200 dollar.. og dollaren er jo svak.. Associated er vel kjent for konkurransedyktige biler.. hva med denne? Syns i tillegg til at den virker god (har kulelager, lukket drivverk og beltedrift) SER kul ut i tillegg...

            mvh oddi

            Comment


            • #7
              velvel, det ble en associated rc18b2, så nå får vi se når denne dukker opp, om det er noe tess 200 dollar på ebay, de ville ikke sende som gave eller senke verdien så denne blir nok "dyr", hehe Når det gjelder bilen er det en børsteløs utgave med 2,4 ghz sender, forsegla girkasse +++, så jeg håper og tror den passer til mitt behov

              mvh oddi

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X