Announcement

Collapse
No announcement yet.

nyheter fra kyosho!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    får jo slipper clutch og lager, gyro og "tiki-tiki" blant annet.. tør vi håpe på gold-dempere og mid-karosseri? er jo polykarbonat-karosseri (lexan vel?) også, + at det ser ut som dette er laget for utebruk..

    mvh oddi

    Comment


    • #17
      Originally posted by Stonedog View Post
      Det blir nok en Lazer på meg. Dette ser så rått ut! Håper de får samme mod-muligheter som de andre Mini-Z, må jo oppgradere litt for å få noen skikkelig krasj...
      Jasså ja....
      Så det tenker du ja....

      hm....

      Da må jeg tenke også da jo!
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #18
        Blir garantert en Lazer. Noen som har sett prisen på disse?
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #19
          Ifølge Kyosho.de koster de €239 med fjernkontroll og €189 uten. Så i Norge blir det litt over 2000,- med fjernkontroll?
          Tamiya M05 x 2 - Tamiya DF03-RA Brushless - HPI Savage Brushless - Traxxas Slash VXL 4x4 - Kyosho Mini-Z MR03

          Comment


          • #20
            tja, 1860,- ink mva, men da + frakt og fortjeneste og henholdsvis 1477,- ink mva, men da + frakt og fortjeneste.
            Så det blir vel 2000,- minst for den billigste og 2500,- for den emd sender.
            Men har man Mini-Z ASF så kan man jo bruke senderen på nytt.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #21
              Da var den bestilt Preorder ute på Reflex Racing.

              230 USD. Ikke ille

              http://www.reflexracing.net/proddetail.asp?prod=KYO32281BCBW

              Mini-ZNorway.com
              Speedy PigZ Raceway

              Comment


              • #22
                knall Rune

                Har lyst på Lazer selv.
                Må se om det blir mulig å skaffe seg en slik en etterhvert.
                Men jeg satser på at man kan bruke KT-18 og samme batterier, slik at jeg kun trenger bilen.

                Så venter jeg på en tilbakemelding fra deg og andre på hvordan bilen fungerer.
                For her kan man ha noen hopp og annet morro.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment


                • #23
                  KT-18 radioen kan brukes på denne og alle andre Mini-Z og Dnano. jeg har hatt så mange som 4 biler koblet til en radio, og det funker bra.
                  Mini-ZNorway.com
                  Speedy PigZ Raceway

                  Comment


                  • #24
                    men det står "Availible 1. nov 2011", er det bekreftet eller kommer den i september?

                    Og hva betyr egentlig "TIKI-TIKI mode"?
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #25
                      Tiki Tiki er en modus som reduserer motorkraften til 70%, og så bruker du en 3. kanal på radioen til å utløse 3 sekunder med 100% motorkraft. Antall boosts kan varieres sånn at du får et slags handicap-system der du gir nybegynnere flere boosts enn de som har kjørt masse.

                      Jeg liker ideen, minner om alle de gamle "sett ovenfra" bilspillene på amiga, hvor du kunne kjøpe nitro osv.
                      Last edited by Kristobal; 18 September 2011, 12:05.
                      Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

                      Comment


                      • #26




                        Kanskje litt brutale hopp....
                        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                        Facebook -> Mini-Z Norway

                        Comment


                        • #27
                          Gleder meg som en unge.

                          Bane har vi klar, venter bare på biler.
                          I mellomtiden kjører vi med Losi 1:24 SCT biler.
                          sigpic Nettbutikk for: Mini-Z, Associated 1:18 biler, Thunder Tiger, Silverlit, E-Sky.

                          Comment


                          • #28
                            Lazer kommer visstnok i butikken 1. november 2011 og de har satt den til 1790,- for bare bilen og 2245,- for bil og sender.
                            Forsåvidt det samme for Optima'n.
                            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                            Facebook -> Mini-Z Norway

                            Comment


                            • #29
                              Det er samme pris om A Main Hobbies det jo .
                              De skal ha $229 + 25% moms = kr 1700,- før frakt.

                              This is the Kyosho MB-010 ARR Mini-Z Optima Chassis Set. Kyosho's long time legacy with both Mini-Z and electric off-road has been synergized!... KYO32281BCBW-B
                              sigpic Kenneth Skulstad
                              70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

                              Comment


                              • #30
                                Det er bra.
                                Da ligger ikke Kyosho så langt fra da....
                                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                                Facebook -> Mini-Z Norway

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X