Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyst på mini z!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lyst på mini z!

    Jeg har lyst til å kjøpe meg en mini z. Har lest mye men blir ikke helt klok på alt.. det blir først og fremst for og leke i stua, men er oxo sugen på å kunne ha mulighet til og kjøre på bane hvis muligheten byr seg er awd noe tess på bane? Eller er det kun mr-03 som gjelder for bane?

    Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

  • #2
    På baner med dårlig grep så kan AWD ha noe for seg, men da snakker vi parkettunderlag etc. Muligens også noen teppebaner, som jeg ikke tror det finnes noen av i Norge.
    Men............
    MR-02/ MR-03 er mye mer holdbare, og skal du rundt en normal Mini-Z bane så er de det absolutt beste/ eneste valget.

    For stuegulvet burde du kanskje vurdere en MR-03 med gyro. Da kan du faktisk drifte og herje litt også. På bane kobler du ut gyroen, og vips er du klar for racing.
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

    Comment


    • #3
      Se der Ja da blir det nok en mr-03 hvis jeg skal kjøpe får se om jeg får prøvd en en dag, så jeg er sikker! Men det frister veldig med tanke på at vinteren nærmer seg med storm skritt..

      Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Ta deg en tur over fjorden en dag så kan du teste så mye du vil her
        Mini-ZNorway.com
        Speedy PigZ Raceway

        Comment


        • #5
          Ja kanskje jeg prøver på det en dag får følge med litt på når dere begynner å kjøre for fullt igjen

          Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X