Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spektrum DX3S og MiniZ mulig å kombinere?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spektrum DX3S og MiniZ mulig å kombinere?

Som topic sier, er dette mulig?
    Xray 808, Novarossi Plus 4, Specrum DX3S, Align.

Nei. Dessverre.
    Du kan bruke Ko Propo, Airtronics og Futaba så lenge de er modulbasert og du får plass til ASF modulen fra Ko-Propo.
    Det finnes adaptere til disse.

Ko-Propo er såklart plug'n play da det er de som leverer elektronikken til mini-Z'ene.
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

Comment

Skjønte det var litt vanskelig ja, men fant noen som hadde loddet inn en liten spektrum mottaker i dem, et MR-02 chassi tror jeg..
      Jeg hadde likt godt å bruke radioen jeg pleier å bruke.

Vi er en gjeng på 6-8 stk som vil prøve å kjøre litt MiniZ i vinter.. Ingen har utstyr enda, så bare sjekker litt rundt

Comment

Skal dere lage onroad bane eller offroad? Vi er noen her også som skal teste ut de nye miniz buggyene som kommer i november. Vi har også telleranlegg til Mini z
        TEAM ELEFUN

Comment

Byggyer? Åjavel vi tenkte å starte onroad, og gjerne uten for mye tweaks, for å holde budsjettet nede, og gjøre det litt rekrutteringsvennlig..

Men offroad høres jo artig ut det da, ingenting er avgjort enda, så kan jo høre med de..

Comment

Sjekk ut denne: http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=108029
            F
            år ikke noe mer budsjettvennlig enn buggy. Lag std klasse rett ut av eska. Mye lettere å lage bane til buggy. Skal man ha det moro med onroad så må man ha ett skikkelig underlag å kjøre på. Dessuten så er det alltid ett helvette å finne dekk som funker. Klubben hadde bane i 2008-09.
            Vi tenkte å lage en ny bane, med elementer av tre, betong, nålefilt osv.

Her er en fin en :http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=989305

D
            ette er til litt større biler, men det er jo bare å lage den litt mindre så den passer 1:24. Hadde være moro om vi kunne hatt små vintercuper eller noe....
            Har dere ett lokale?
            TEAM ELEFUN

Comment

Ja, det ser jo utrolig stilig ut da og kanskje enklere å lage bane til, da ikke alt må være supersmooth..

Vi har ikke noe lokale, bortsett fra en gymsal som vi kan leie på timebasis, de gjorde det før, og fly innendørs med helikopter på vinteren, tror kommunen tok 70kr/t for det, men da må jo alt rigges opp og ned hver gang..

Skal høre med de andre hvordan stemningen for dette er

Comment

Så man kan bruke den 4pl fra Futaba da? Er såkalt FHSS....
                www.e-hobby.no butikken for Hong Nor

Comment

Etter det jeg skjønner så kan man ikke det.
                  Siden Kyosho bruker ASF og ikke FHSS.

Grunnen til at man kan bruke noen Futaba modeller er at de tar ASF modulen.
                  4PL har såvidt meg bekjent ikke mulighet til å sette inn noen moduler.
                  Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                  Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Mortenporten.
                  Working...
                  X