22 & 23 oktober vil det arrangeres et Mini-Z løp i Horten, på modellmessen 2011.
Størrelse på banen vil være 7 * 4 meter. Underlaget er RCP. Det vil være mekkebord tilgjengelig.
Jeg håper vi kan stable på plass nok førere til å gjennomføre A og B finale. Dvs 16 stk ++.
Blir vi nok førere så kjører vi gjerne flere klasser.
Det vil være førere i alle nivåer, så ikke vær redd for å bli med.
Om det blir løp over en eller to dager er fortsatt ubestemt. Dette kommer an på interessen.
Reglene vil være enkle. Det meste er lov, så lenge det ikke ødelegger for andre førere, samt ødelegger banen. Det vil være dekkbegrensninger. Kun gummidekk uten silikoninnhold er tillatt. Dvs PN Racing RCP dekk, GPM gummidekk og Kyosho gummidekk.
Dette vil kunne kjøpes ved banen.
PN og Kyosho er det som funker absolutt best!
Dekksmøring er ikke tillatt.
Grepet er meget bra!
Premiering etc er fortsatt ubestemt.
Layouten holdes hemmelig for å hindre eventuelle fordeler for førere med tilgang på bane.
Messen arrangeres av Modellbilens venner. Dette er norges eldste modellbilklubb med over 70 medlemmer.
http://mbvenner.no/
Skulle dette bli en suksess, vil dette gjentas neste år, da i et større format.
Jeg håper vi også kan få med oss førere fra andre klasser så får vi se om de kan bryne seg på oss småskalaførere
(Har sett et par dyktige buggyførere få taket på Mini-Z i løpet av få minutter)
Utlånsbiler vil være tilgjengelig for de som måtte ønske å prøve.
Har du mulighet og lyst til å delta så meld din interesse her.
Størrelse på banen vil være 7 * 4 meter. Underlaget er RCP. Det vil være mekkebord tilgjengelig.
Jeg håper vi kan stable på plass nok førere til å gjennomføre A og B finale. Dvs 16 stk ++.
Blir vi nok førere så kjører vi gjerne flere klasser.
Det vil være førere i alle nivåer, så ikke vær redd for å bli med.
Om det blir løp over en eller to dager er fortsatt ubestemt. Dette kommer an på interessen.
Reglene vil være enkle. Det meste er lov, så lenge det ikke ødelegger for andre førere, samt ødelegger banen. Det vil være dekkbegrensninger. Kun gummidekk uten silikoninnhold er tillatt. Dvs PN Racing RCP dekk, GPM gummidekk og Kyosho gummidekk.
Dette vil kunne kjøpes ved banen.
PN og Kyosho er det som funker absolutt best!
Dekksmøring er ikke tillatt.
Grepet er meget bra!
Premiering etc er fortsatt ubestemt.
Layouten holdes hemmelig for å hindre eventuelle fordeler for førere med tilgang på bane.
Messen arrangeres av Modellbilens venner. Dette er norges eldste modellbilklubb med over 70 medlemmer.
http://mbvenner.no/
Skulle dette bli en suksess, vil dette gjentas neste år, da i et større format.
Jeg håper vi også kan få med oss førere fra andre klasser så får vi se om de kan bryne seg på oss småskalaførere
Utlånsbiler vil være tilgjengelig for de som måtte ønske å prøve.
Har du mulighet og lyst til å delta så meld din interesse her.

Comment