Announcement

Collapse
No announcement yet.

Enda en miniz kjøpstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Enda en miniz kjøpstråd

    Hei! Jeg har en monstertruck mini z, noe som ikke er så interessant etter min mening. Har litt erfaring fra jeg var mindre, (har bla en USA1 nitro crusher) og har lyst til å få meg en mini z siden jeg fikk et skall i gave. Dette er en autoart testarossa som passer til mr02, vil denne passe på mr03?

    Har sett på denne: http://miniracing.no/shop/product_info.php?cPath=146&products_id=2729&osCsid =9cfaf924a288d4c7e85573701bfc7ca7

    O
    g har forsøkt å lese meg litt opp på mini z. Det er ikke fryktelig mange nettbutikker som har mini z ser det ut til, men jeg har sett at det selges mro2i til rett over tusenlappen. denne har ikke brems og begrenset elektronikk etter hva jeg forstår? Det vil jeg vel ikke ha?

    Kan jeg kjøpe denne jeg har linket til over og bruke radio og krystall fra monstertrucken + karosseri og hjul med dekk jeg allerede har er vel spørsmålet.

    Takker for alle tips.

    Daniel

  • #2
    Forresten vil jeg kunne leke meg litt i stuen i tillegg til å prøve meg på bane, selv om jeg er usikker på hvor mye banevirksomhet som er i nærheten av gjøvik..

    Comment


    • #3
      Er også fra Gjøvik, og holder på og ordne meg bil nå. Har en 02 fra før som jeg oppgraderer litt, så blir det kanskje en 03 etter hvert. RC-klubben har lokale på gamle Bondelia skole, men så vidt jeg vet er det bare bane for 1:10/1:12. Men mener det skal være plass for en Mini-Z bane også.
      Arild,Gjøvik

      Comment


      • #4
        Hvis du har ASF (2.4GHz) sender så kan du bruke den du linker til ja. men du sier du bruker krystaller og da er det vel AM sender du har til monstertruck'n din og det kan ikke brukes.
        Du kan eventuelt skaffe bil / sender fra utlandet.

        MR-02i vil du ikke ha.....

        Disse raske bilene er nok greiest å kjøre på et underlag med grep på. Linoluim eller parkett blir bare spinning og sirkelkjøring. Ikke spesielt morsomt i lengden.

        Siden dere begge er fra det området og har mulighet for en bane, si i fra når det blir "konkurranse".
        Kanskje jeg kan ta en tur, kanskje også få med meg et par andre som ikke kan kjøre.
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • #5
          Originally posted by NoBrainer View Post
          Hvis du har ASF (2.4GHz) sender så kan du bruke den du linker til ja. men du sier du bruker krystaller og da er det vel AM sender du har til monstertruck'n din og det kan ikke brukes.
          Du kan eventuelt skaffe bil / sender fra utlandet.

          MR-02i vil du ikke ha.....

          Disse raske bilene er nok greiest å kjøre på et underlag med grep på. Linoluim eller parkett blir bare spinning og sirkelkjøring. Ikke spesielt morsomt i lengden.

          Siden dere begge er fra det området og har mulighet for en bane, si i fra når det blir "konkurranse".
          Kanskje jeg kan ta en tur, kanskje også få med meg et par andre som ikke kan kjøre.
          Stemmer nok at jeg har en AM sender, for det er en stund siden jeg kjøpte denne monstertrucksaken.. Den du linker til er jo rimelig! hva innebærer mr-02ex-mm chassi? Det står også at det er readyset men det er avbildet uten hvelken hjul eller skall, var litt uklart på siden der igrunn..
          Konkurranse får vi komme nærmere tilbake til!

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hulken View Post
            Er også fra Gjøvik, og holder på og ordne meg bil nå. Har en 02 fra før som jeg oppgraderer litt, så blir det kanskje en 03 etter hvert. RC-klubben har lokale på gamle Bondelia skole, men så vidt jeg vet er det bare bane for 1:10/1:12. Men mener det skal være plass for en Mini-Z bane også.
            Ser man det! 1:12 bil har jeg vel forsåvidt også, men det er en gammel sliten tamiya countach.. Ellers tenker jeg å fyre USA1 nitro med det første også..

            Da burde noen skaffe en bane til mini-z på bondelia skole da?

            Daniel

            Comment


            • #7
              Det er forresten denne som jeg håper å få i kjørbar stand
              Click image for larger version

Name:	24122010032.jpg
Views:	1
Size:	34.4 KB
ID:	775405

              Comment


              • #8
                Du får det det er bildet av.

                En sender og en MR-02EX uten hjul og karosseri. Men jeg linket til den siden du har hjul og karosseri. Samt at dette er 2.4GHz. Har ikke dobbeltsjekker wheel base, så du må få noen til å bekrefte at det går.
                Hvis du ser i første post så ser du sånn ca hva du "må" ha. Men det er jo ikke nødvendig hvis du skal kjøre på parketten tenker jeg.
                Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                Facebook -> Mini-Z Norway

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X