Announcement

Collapse
No announcement yet.

Går kun bakover

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Går kun bakover

    Har en HPI Mini Recon der motoren plutselig ikke går fremover. Bakover fungerer utmerket. Har tatt ut ESC, mottaker og motor for å feilsøke men jeg er usikker på hvordan jeg kan finne ut om det er ESC eller motor som tuller. Radiokontrollen og mottaker fungerer fint i min Savage, så den er tipp topp. Tips mottas med stor takknemmlighet

    Øystein

  • #2
    hmm, kan du ikke bare ta ett AA batteri og holde inpå kontaktene til motoren for og se om den virker normalt?
    + til + og - til - og omvendt for og teste andre veien.
    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

    Comment


    • #3
      Takk for tips! Men hvordan får jeg koblet motoren fra ESC. Den har en form for hutigkobling som jeg ikke tør bryte for mye på. Er det et triks for å løse koblingene fra hverandre uten bruk av makt...?

      Comment


      • #4
        aner ikke hvordan den koblingen ser ut så kan ikke si.

        hvis koblingen har en krok på den ene siden eller begge er det bare og holde dem nede og dra. har den ører bruke du en liten tynn skrutrekker og vipper dem forsiktig opp.
        IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
        Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

        Comment


        • #5
          Det var bare å dra og motoren fungerer som den skal. Må sende inn ESC som garantisak...

          Takk for hjelpen

          Øystein

          Comment


          • #6
            no problem
            IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
            Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X