Announcement

Collapse
No announcement yet.

Losi Mini 8ight uhell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Losi Mini 8ight uhell

    Hei. Hadde et merkelig uhell med mini 8ight`en min som resulterte i et stygt krasj.
    Slo på radio, så bilen. Plutselig skaut bilen fart og
    selvfølgelig skulle den treffe flaggstanga i stedet for gjerdet. Jeg rørte ikke noe på radioen.
    Shock tower vart benda og suspension mount sprakk så hjulet hang og dingla. Det var hendelsen.
    Nå må jeg bestille nye deler, så det jeg lurte på utenom det som vart ødelagt, er det noe mer jeg burde oppgradere på denne bilen?
    Merka at servoen er litt sløv, så kanskje dere har noen råd om den. Kom gjerne med mange forslag.

    På forhånd takk.

  • #2
    Kjøp shocktowers fra driven products. Disse har skjerming for toppen av demperne som har en tendens til å knekke fort på denne bilen. Har ikke så mye andre råd om akkurat denne bilen. Men jeg kan anbefale støtfangere fra t-bone racing på det sterkeste til disse små bilene som ikke tåler så mye i utgangspunktet.
    De dekker hele fronten og baken på bilen, og har spart meg masse penger på deler til min Xray M18T. Kræsj som vanligvis ville kostet meg flere hundrelapper har jeg kunne kjørt videre uten så mye som en skramme.

    Martin Iversen 93
    |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

    Comment


    • #3
      Som KjoTTbein sier så er det mange Hop-Ups til denne artige buggien, det med shock towers er viktig
      Skal ha meg en sånn selv til modifisering og ombygging med tiden.

      Vil tenke meg at en Savox SC-1251MG vil passe bra inn i denne uten at jeg har de fysiske målene på plassen i buggien din.
      Men du har målene på Savox-servoen her, sett fra stående posisjon med servohornet opp:

      Bredde: 40.8mm
      Høyde: 25.4mm (Dette er det som gjør servoen mye mindre enn andre, kortere når servoen ligger)
      Tykkelse: 20.2mm

      Sjekk målene på den servoen du har, og skaff en slik en om den vil passe.

      Det er sikkert andre bra merker av små servoer også.
      men jeg bruker kun Savox, kan hende noen andre har en annen de kan anbefale for Losi buggien din
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X