Announcement

Collapse
No announcement yet.

Losi 1/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Losi 1/24

    Hei folkens! Ny poster på dette forumet, men har lest litt til og fra.
    Kjøpte for en måned tid siden en Losi 1/24 short course truck og har byttet motor til børsteløs og lekt meg med den litt. Mest inne, men også ute.
    Ser at Mini-Z er veldig populært her, og at det er flere steder man kan kjøre inne. Det jeg lurte på var om det var noe tilsvarende miljø for Losi sine biler? Vet de er litt større, men hadde vært gøy og prøvd å kjørt på bane engang.
    Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
    Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

  • #2
    Vet ikke om noen som har noe opplegg rundt disse bilene, men vet om mange biler der ute (inkludert en hos meg selv).

    Det er ingen problemer å kjøre dem på en Mini-Z bane såfremt banebredden er 1m minimum. De har samme mål som Mini-Z buggy, og kan etter min mening kjøres sammen.
    Mini-ZNorway.com
    Speedy PigZ Raceway

    Comment


    • #3
      Har du fått Losi'n til å trille lett?
      Den gangen jeg hadde en slik en så var diffene så stramme og lite tilpasset at den gikk jo varm.
      Lurer på hvordan de fungerer nå
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment


      • #4
        De begynte jo å kjøre sånne inne på ballerud. Men siden finnes ikke lengre, så jeg aner ikke om det er noe aktivitet der...
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • #5
          Null aktivitet der inne etter det jeg hører. Ang det å få den til å rulle lett så var det mye sliping og shimsing som skulle til. Mye greier.
          Mini-ZNorway.com
          Speedy PigZ Raceway

          Comment


          • #6
            Takk for informasjonen. Enig med at Losi'en triller veldig dårlig. Skal se om jeg får løsnet litt.
            Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
            Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

            Comment


            • #7
              Her er en fin tutorial på å få den til å gå lett.

              http://reflexracing.3dcartstores.com/How-To-Free-Up-Your-Losi-Micro-SC-Rally-Drive-Train_ep_52.html
              Mini-ZNorway.com
              Speedy PigZ Raceway

              Comment


              • #8
                Takk. Skal sjekke det ut når jeg blir ferdig med ombyggingen av Kyosho Infernoe min.
                Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
                Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X