Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Råd til kjøp av min første Buggy

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Råd til kjøp av min første Buggy

Hei, jeg er helt ny i rc sporten. Har lyst på en buggy. Vært en tur på Hvervenbukta ser morro ut. Har sett meg ut denne:

Har noen kjennskap til denne? Tar gjerne imot tips om andre aktuelle.

Da tror jeg heller du skal titte litt på denne:

Dette er en bil med egenskaper som vil holde følge med din utvikling som fører.
    Traxxas bilen er helt sikkert morsom til å begynne med, og tåler juling så det holder. Men den vil bli en begrensning for din utvilking ganske fort da den ikke har mulighetene som en konkuransebil har.
    Syns du dette er like morro som vi andre gjør vil du uansett komme til å kjøpe noe i denne gata senere...

Legg til disse, og du har en fullblods racebil på greit budsjett:

Motor og Fartskontroller

Servo

Evt. Radio med mottager

Du trenger også batterier og en OK lader.

(Alternativt selges den i Sverige som RTR her http://hobbycity.se/product.php?id_product=857)
    Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
    OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
    Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

Comment

Takk for svar. Foretrekker nok RTR i første omgang. Annonsen nevner "Behövs för att få modellen körklaar: ack och laddare.." Ack er hva? Har du noen linker til ack og lader, alt som trengs, her så er det supert.

Comment

Batteri :P
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Dette er nok ikke feil heller, og den er visst RTR Og på tilbud, og ikke minst Børsteløs motor
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

www.hobby24.no selger også ass b4.1 billig rtr børsteløs tror jeg. Vil andbefale deg B4 i stede for bandit, har hatt begge deler, og b4 tåler like mye som banditen.. og b4n er mye lettere og kjøre..

Comment

http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=16965&

Dette er nok ikke feil heller, og den er visst RTR Og på tilbud, og ikke minst Børsteløs motor

Dette er IKKE en buggy... Som trådtittelen sier der det buggy han er på jakt etter.
              Hobby24 har B4.1 som RTR her: http://www.hobby24.no/?PageID=8109&ItemID=15858

Du trenger nok batterier og lader til denne også. Ta deg en tur til Martin hos Smallsize på Lilletorget bak Spektrum i Oslo, så ordner han billige Lipo batterier og lader til deg. Har du meldt deg inn i OMK får du rabatter der.
              Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
              OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
              Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

Comment

Hvorfor er denne Team Associated buggyen så mye bedre enn banditen? Den er billigere hvertfall, men begge er jo 2wd, så skjønner ikke helt at Team Associated bilen kan være så mye bedre når den i tillegg koster 1000kr mindre ca.?
                TLR 22

Comment

Hvorfor er Sony sitt tv så mye dyrere enn ett LG tv ? Hvorfor er Dressmann buksene billigere enn Levis bukser ? Blir ca det samme.... Mye er på navnet.. Også i RC.
                  | Spektrum DX8|

Comment

Associated buggyen er jo mere brukt på racing / bane også da... traxxasen er vel mere brukt til bashing osv.
                    Last edited by SAVAGEry; 6 September 2010, 17:26.
                    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

Originally posted by xillianto View Post
                      Hvorfor er Sony sitt tv så mye dyrere enn ett LG tv ? Hvorfor er Dressmann buksene billigere enn Levis bukser ? Blir ca det samme.... Mye er på navnet.. Også i RC.
                      Greit nok, men var ikke helt svaret jeg venta på. Altså hva er det som gjør at dere mener denne TA buggyen er bedre? La oss si vi putter TA buggyen opp mot banditen på en buggy bane en eller annen plass, med to like gode fører, hvorfor ville da evt. TA buggyen vunnet over banditen?
                      TLR 22

Comment

Originally posted by Nitrius View Post
                        Greit nok, men var ikke helt svaret jeg venta på. Altså hva er det som gjør at dere mener denne TA buggyen er bedre? La oss si vi putter TA buggyen opp mot banditen på en buggy bane en eller annen plass, med to like gode fører, hvorfor ville da evt. TA buggyen vunnet over banditen?
                        Fordi du kan få til et bedre oppsett på den, den er mere stabil. +++

Comment

Det ligger også litt i deletilgang og priser når uheldet er ute. Før eller siden ryker noe eller den må overhales.

Sent from my iPhone using Tapatalk
                          | Spektrum DX8|

Comment

Okei, valgets kvaler. Enten TA buggyen eller Banditen. Stikker innom Smallsize og spør litt. Har meldt meg inn i OMK ja.
                            Du mener deler til TA buggyen er bedre?

Comment

Det er ikke vanskelig å få tak i Traxxas deler her i landet, er vel 2-3 butikker bare i Oslo området som fører de hvertfall(Mikronor og Micromonsters som jeg kommer på akkurat nå), så har du vel en del nettbutikker også.
                              TLR 22

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, gaffelape.
                              Working...
                              X