Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av Traxxas Slash 4X4 Ultimate RTR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjøp av Traxxas Slash 4X4 Ultimate RTR

Hei..
    Har innsett at jeg må ha ny bil og valget falt på Traxxas Slash 4X4 Ultimate..
    Hvor får jeg tak i denne billig?? Eller Billigst??
    Noen som har noen formeninger om dette??

Ønsker helst å kjøpe den via en Norsk nettside, men kan driste meg til å handle i utlandet om rådene er gode og prisene bra..

Hører fra noen av dere med gode erfaringer..

I Norge så har samirc.no veldige bra priser og han har delene du trenger.

Comment

Hvis utlandet er OK, anbefaler jeg Towerhobbies.com... de har veldig bra rabattkoder om du melder deg på nyhetsbrevet deres...
      koster der 540$ - 125$ i rabatt= 415$ =2400NOK + frakt og fortolling + moms... totalt blir det vel 3500? hvertfall godt under 4000,- NOK

ellers er det jo enklere og raskere å bestille fra norge, men er penger å spare fra utlandet
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

Comment

Anbefaler SamiRC på det varmeste. Hyggelige folk med hyggelige priser.

sigpic Kenneth Skulstad
        70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

Comment

er det snakk om 500nok i forskjell ville jeg kjøpt i Norge. unødvendig å vente lengre når det er snakk om så lite penger

Comment

SamiRC anbefales også får meg. Skjekk også ut Elefun.no, de kan nok vere med å litt rabatt, eller pakkepriser for den del. Frå utlandet, Towerhobbies som tidligere nevnt, evt rcmart.com
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Mortenporten.
            Working...
            X