Announcement

Collapse
No announcement yet.

stampede problemer !?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stampede problemer !?!

    Hei og takk for sist

    forleden dag var været såpass bra at jeg tenkte jeg skulle ta stampeden ut for en luftetur!

    Men er noe som ikke stemmer. Fremover virker det som den sliter tungt og får heller ikke fart, men bakover er det full gass og motoren virker som den ikke har noen motstand.

    Hva i He*****e kan dette være? Har hatt den oppe og alt mekanisk ser ut som det skal! Er jo bare 2 uker siden jeg hadde den ute og alt fungerte bare bra!

    Noen tips?
    Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

    -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

  • #2
    hei,har vert borti samme problemet med min buggy,de har noe med
    rotasjonsretningen og jøre på motoren,den skall akslerer max fram og
    akslere litt svakere bakover,de er rett instillingen ,prøv og bytt om en av ledningen
    av dei tre på motoren til escen og så må du revereser radiostyring på
    den rette channelen på radioen,da skall de bli max forover og litt svakere effekt bakover
    de sjedde ivertfall med buggyen min
    Når du skall sjekke effekta max gass så holder du bilen opp i været og gjir full gass
    så hører du forsjellen på forever og bakover,du hører max turtalet da.
    Last edited by gob; 6 March 2013, 19:29.

    Comment


    • #3
      Tusen takk Overskrifta lyger litt, var slashen :P Har prøvd det du sa men virker enda som om den har mere fart bakover en forover
      Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

      -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

      Comment


      • #4
        Hei,De begyner og bli en stund siden jeg holdt på med rc bil. du kan prøve og koble tilbake som da var orginalt med ledningenne og så skall
        du kallibrer radiostyringen til esc en eller til speedregulatoren. de står i bruker manuelen
        til bilen kordan kalibreringen skall skje.de er noen med en liten knapp på escen
        les grundig i bruker manualen kordan du skall kalibrer, de har noe med at du skall

        sette 3 point need to bee set fore the transmitter til escen Maximum forward and Maximum back and Natural point
        de skall stå i bruksanvisningen ,en av alle bruksanvisningen som følger med bilen
        eller har du bytta esc så må du lese bruksanvisningen til escen

        du kan prøve og kalibrer på de orginale ledning innstillingenne på motoren ,og viss ikkje gjir max forward effekt
        så bytt om en ledning og kalibrer på nytt
        EPA skall være på 100%
        og ABS skall være off. sjekk og less i bruksanvisningen på alle justerings mulihetenne på Radiostyringen
        De kan være at radiostyringen er noe feil innstilling på den

        Comment


        • #5
          Dual Rate på radiostyringen skall være på 100% på channel 2
          EPA på 100% de er i vertfall de på min radio

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X