Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alt mulig-bil til nybegynner..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alt mulig-bil til nybegynner..

    Hei!

    Prøver meg på et innlegg i håp om å få noen eksperttips:

    Jeg skal kjøpe en Nikko VapOrizr til guttunger på 6 år, og tenkte samtidig å kjøpe en bil med litt mer futt i til meg selv.

    Det er da en fordel at jeg kan kjøre i regn og en og annen vanndam (den skal ikke bades i vann, som den nevnte bilen over kan), samt at den nok blir kjørt mer på grus og gress/skog enn den vil bli kjørt på asfalt. Jeg tenker egentlig å holde meg til maks 1.500,- ettersom det blir sporadisk kjøring - og lommeboka ikke tillater stort mer.

    Det er jo et hav av biler, og en del forskjellig å velge mellom..

    Tenkte meg en tur ut i løpet av lørdagen for å se om jeg finner noe i nærheten av Drammen.
    Det eneste jeg har funnet i nærheten, i den prisklassen er denne; http://www.hobbycomp.no/produkt/bile...on-w-24ghz-118 men den er jo ikke "vanntett"..

    Noen tips?

    Buggy?

  • #2
    Jeg er ikke ekspert da, men til den prisen finner man vel ikke mye tror jeg....
    Sjekk bruktmarkedet, finnes sikkert en og annen brukt traxxas-bil med vanntett elektronikk til rundt den prisen.
    Dan Furnes
    Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

    Comment


    • #3
      Dan Furnes
      Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

      Comment


      • #4
        Endte opp med å kjøpe en Maverick Strada MT til 1.495,- hos Hobbycompaniet..
        Droppa vanntett-kravet, da alt jeg fant i butikk var for dyrt.

        Sjekka hos Hobbymannen også, men de ville ikke selge noe til under 2.000,-.

        kjøpte ekstra batteri (4600) i tillegg til det medfølgende (1800), så totalt endte jeg på 1.990,-.

        Hvor lønner det seg å kjøpe reservedeler? Fant ikke Maverick Strada på ebay da jeg søkte raskt med telefonen..

        Comment


        • #5
          Er ikke sikker på om de har deler til denne bilen der. Men når jeg kjøper deler så bruker jeg amainhobbies.com
          Fraktprisen er KANON og delene er billig
          Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

          -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

          Comment


          • #6
            Ofte er det omtrent like billig å handle hos Elefun og Samirc har jeg erfart. Da støtter jeg heller en norsk butikk.
            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

            Comment


            • #7
              Amain kjører jo frakt helt ned til 0.25$ Men enig med deg Odd-m, har de delene jeg er ute etter så kjøper jeg norsk Idag var det bare vanskelig og få tak i noen Robinson Racing deler i Norske butikker :P
              Traxxas Stampede 4x4 Vxl, Traxxas Slash vxl 2wd & axial wraith.

              -Halve opplevelsen med rcbil er og oppgradere den

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X