Announcement

Collapse
No announcement yet.

nogen som kan hjelpe meg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nogen som kan hjelpe meg

    jeg trenger en ny rear axle til en TROPHY TRUGGY FLUX
    Alle Hotels in Paris. Beste Auswahl an Hotels in Paris mit Kundenbewertungen und Landkarten. Buchen Sie im Voraus und sparen Sie dabei.

    der er ikke nogen forhandler der har den på lager i oslo
    jeg har solt den bil til en ung gutt på 7 år også skulle guttens pappa lige vise hvordan gutten skulle styre denne doning og tja så kan i gjette resten
    stakkel unge fikk bilen i dag og kan ikke kjøre nå så hjelp ham/meg
    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

  • #2
    Mikronor har vel butikk der en plass mener jeg, de har sikkert det du trenger
    Dan Furnes
    Stampede, Rustler, Summit, Vorza, RC18MT, B4.1FT, SC10RS, SC8.2e, G3-MT4, TT-01 og MYE mer+++

    Comment


    • #3
      Litt nord for Oslo har de deler http://www.hpiracing.no/index.php?nr...i=130&startrow=
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #4
        jeg har været der de var ikke på lager
        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

        Comment


        • #5
          Da må du på andre sia av mjøsa http://www.absolutthobby.no/16-101181-rear-axle.html
          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

          Comment


          • #6
            takk for hjelpen olafand2 jeg har lige bestilt og sent mail om jeg kan hente i morra
            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

            Comment


            • #7
              Ring mustit Rc han har nok på lager
              Team losi ten scte/ team losi tlr ten scte2.0 mip pro4mance x 2 / div båter og fly

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X