Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fram, men ikke bakover.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fram, men ikke bakover.

    Jeg kjøpte et kit her om dagen(ferdig bygd og bare prøvd av forrige eier) til en billig penge. Bilen er helt topp, og går bra! Problemet er at den går ikke bakover. Jeg har null peiling på dette, det er derfor jeg kjøpte en brukt til å begynne med. Hvis jeg skal kjøre bakover piper bilen, det lyser et rødt lys og den hopper bare litt. Hvis jeg bytter på kanalene så går den bakover, men motsatt av hva jeg trykker på kontrollen. Altså fram er bak, og bak er fram. Kan noen hjelpe meg med dette?? Kitet er en Amtmann Racing Macnum. Takk for svar!

  • #2
    har du prøvd og reprogrammere esc`en?

    hvis du fikk med bruksanvisningen står det hvordan du gjør det der.
    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

    Comment


    • #3
      Fikk bare tegningene. Hva er esc?

      Comment


      • #4
        Esc er en Msonic 4.

        Comment


        • #5
          IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
          Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

          Comment


          • #6
            Kun fremover betyr vanligvis racing mode, godt mulig du kan få på revers/normal hvis du finner manual til ESC. Jeg fant manualen til bilen men stod ikke mye der nei.
            Last edited by Corvinus; 16 May 2013, 18:07. Reason: Bra noen andre fant det for deg :)

            Comment


            • #7
              Takk for det, skal prøve med en gang jeg får ladet bilen

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X