Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traxxas Slash 4x4 1/10 hvilken oppgraderinger??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Traxxas Slash 4x4 1/10 hvilken oppgraderinger??

    Hei.

    Jeg har nå bestilt meg to stk traxxas slash og lurer på hva som er bra og oppgradere på de.

    Har lest litt om at drivakslinger er noe som ryker fort på disse. Har dere noen nye og anbefale?

    Ellers er det noen greie oppgraderinger å ta??

  • #2
    Greit å bare kjøpe nye og bedre deler etterhvert som det ryker.
    Men vist du vil ha ett delelager i tillfelle uhellet er ute så kjøp RPM bærearmer (spesielt foran), RPM dempertårn, rpm rear bearing carriers, aluminium shock caps, masse spurdrev og ekstra kulelager. Vist det er noen deler som kommer til å bli ødelagt er det mest sannsynligvis disse. Skal du kjøre på 3s? Tror standard drivaksler skal holde om du bare kjører på nimh eller 2s lipo.
    Martin Iversen 93
    |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Freeky-D View Post
      Hei.

      Jeg har nå bestilt meg to stk traxxas slash og lurer på hva som er bra og oppgradere på de.

      Har lest litt om at drivakslinger er noe som ryker fort på disse. Har dere noen nye og anbefale?

      Ellers er det noen greie oppgraderinger å ta??
      Hei, det ligger tonnevis med slike tråder på radiostyrt, prøv å søke litt og du vil finne mye om temaet

      Lykke til
      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X