Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kjøper jeg 1/8 børsteløs motor til en Losi ESC?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvor kjøper jeg 1/8 børsteløs motor til en Losi ESC?

Har en Losi MSC MXPRO ESC og trenger ny motor. Tips til hvor jeg kan kjøpe rimeligst mulig? Den kaputte motoren er merket med "1512/2D/F".
    ---
    Lars Olav, -77, Kyosho Inferno VE

Tar en sjans på at du mener utenlandske nettbutikker, da er jo f.eks Hobbyking og rcMart bra valg for kina-butikker.
    Hobbyking har jo Turnigy-serien som fungerer greit. Har selv en slik i touringbilen min og den går bra den.
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

Comment

Nå jeg googler "1512/2D/F", står det at denne motoren har 2600kv.
      Om det er en 1/8 bil (Kyo-Inferno VE som det står i signaturen din), ville jeg kjøpt Turnigy Trackstar 2650kv motoren.
      Den er ganske lik MambaMonster 2650kv'n.
      Prisen på trackstar er på $100, mens mambaen ligger på $159 tror jeg.
      Sjekk ut på Hobbyking.com og Amainhobbies.com

Leveringstid må du regne med ca 2-3 Uker, kommer anpå hvor mye bestillinger osv de har.
      (Jeg bestilte Axial SCX10, 17mm hex hjul og noen andre deler fra Amain. Det tok 13 dager)

Du må sjekke hva som er maks Amp på ESCen. Maks Amp på Turnigy 2650kv er ca 129.
      Summit 1/10 CC2560Kv, Slash CC2200kv, Ken Block VXL, Rustler, Giga Crusher BL, Blizzard BL, Blizzard BV206 RC, SCX10 Honcho, Super Cub, Extra 300, F450, Phantom, Blade mQx.
      http://www.youtube.com/animatorsimen

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
      Welcome to our newest member, Mortenporten.
      Working...
      X