Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trøbbel med E-Revo 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trøbbel med E-Revo 1/10

    Har akkurat fått en E-Revo, børsteløs selvsagt, men har ikke fått brukt den mer enn toppen 15 min. Satte inn Lipo batterier og ga litt gass, bang sa det og flammene slo opp rundt karosseriet. ESC'n var brent og en ledning var løs fra esc'n + et batteri var gåent. Fikk ny esc i butikken, monterte den og kjørte da disse 15 minuttene. Etter en pause skulle jeg starte opp igjen og så fort jeg rørte gassen så smalt det igjen og esc'n brant opp på ny. Denne gangen greide batteriene seg. Ny tur til butikken og fikk enda en ny esc, kom hjem og monterte den, satte i nye batterier, slo på esc'n og det er ingen reaksjon. Ikke et lys og ikke en lyd, bilen er helt dø. Prøvde andre batterier men ingen reaksjon, sjekka alt av ledninger og kontakter å alt ser ok ut.
    Er det noen her på forumet som har vært ute for det samme, eller noen som har peiling på hva som kan være feil. Er ikke så veldig sikker på om Traxxas E-Revo var så lurt kjøp.

  • #2
    De høres ut som at du har koblet feil + og -
    sjekk de på batteri- ledningen også.
    (Lever inn heile bilen dær du kjøpte den)
    og få dei til og test kjøre den og koble opp alt på nytt.
    så får du bilen igjen når dei har kobla opp alt riktig.'
    og visss ikkje dei får den til skall du ha ein ny bil,legg fram kvitiringer

    sei til dei som skall koble opp alt på nytt at dei må måle batteriet
    om pluss og minus er riktig lodda på.
    Last edited by gob; 16 July 2013, 12:15.

    Comment


    • #3
      Takker for svar, men alle koblinger og batterier ble dobbeltsjekka med en annen Revo så jeg er ganske sikker på at alt er riktig der. Men nå er bilen levert i butikken og det blir ny motor og esc, og bilen skal testes før jeg tar den med hjem

      Comment


      • #4
        Ny motor og esc og bilen går som fy..........dette er moro

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X