Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av e-revo 1/16 vxl fra ebay, kun 110 volt lader, hva gjør dere?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kjøp av e-revo 1/16 vxl fra ebay, kun 110 volt lader, hva gjør dere?

Hei

Skal kjøpe erevo 1/16 vxl fra ebay, eller fra utlandet, evt towerhobbies. Ser at det følger med lader for 110 volt og ikke 230volt som vi har. Så hva gjør dere som har kjøpt bil fra utlandet?

Skal selvfølgelig kjøpe lipo batterier og bedre lader til disse, men hadde ikke tenkt å bestille det med en gang. Så er jo litt surt å få bilen men ikke kan bruke den pga laderen...

vill bare anbefale de i og kjøp noe bil på brukt markede
    dær er div andre biler en E-Revo,kjøp noe brukt og billig
    inne på rcmarked.no eller inne hær på forumet på forum start sida
    heilt nede på sida under kategori Selges,eller følg linkenne under.

Comment

berre kjøp erevo du,bra bil..her har du grei lader til en grei pris:http://www.ebay.com/itm/iMax-B6AC-Li...item2a2d39ee17
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

Comment

Takk for link til bruktmarked, men er litt redd for å få en ihjelkjørt eller dårlig skrudd bil. Har derfor lyst til å kjøpe ny. Er 39 år og har hatt noen biler opp gjennom. Siste jeg hadde var en revo 3.3 nitro. Men fikk brukt den for lite da jeg ikke kunne kjøre så mye med den i boligområdet her. Nå vil jeg bare han noe å leke meg med innimellom. Noe gøy mens ungene kjører sitt leketøy.. Og erevo 1/16 er nokså billig 4 hjulstrekk og vanntett. Nokså solid har jeg også hørt, dan den ikke er så tung og da tåler en støyt. Har tenkt å bytte dempere, olje og hjul etter tips i en youtube video..

carish
        Laderen du linket til virket veldig grei, men ser det er eu kontakt og den er annerledes enn den kontakten vi bruker. Men den kan hvertfall brukes fra 100 til 240 volt da... Får man kjøpt en adapter fra eu kontakt til vår? Har kjøpt noe en gang fra dealextreme som var fra amerikansk kontakt til vår type. En liten og grei adapter..

Comment

er vel eu kontakt her?

Comment

men sånn kabel får du jo f.eks på elkjøp..

Comment

såg det va feil kontakt no ja...endå billigare:http://www.ebay.com/itm/3S-iMAX-B6-A...item4d0cad32d4

Comment

Så bra, den bestiller jeg.
                Har du forslag til lipo batterier også. Er vel helst lang kjøretid jeg vil ha. Men må vel prøve hastighet litt innimellom, så jeg må ha parallel og seriel kabel.

Billig og bra lipo batterier fra ebay eller andre steder...

Comment

Den lill E-Revo'n er bare helt rå, med lipo så er den helt vill. Har en sånn sjøl og kan ikke annet enn å le når jeg er ute og kjører. Å ja den tåler en trøkk. Jeg kjøpte meg en lipo lader fra Tyskland, Skyrc som kan lade 4 batterier samtidig og som har innebygd powersuplay, bare å plugge rett i veggen på 220v og kan kobles på 12v når du er ute å kjører. Denne laderen kom på ca 1500 kr, men jeg har nå oppgradert bilparken til den store E-Revo'n og da er det greit med en skikkelig lader.
                  Bestill deg en E-Revo 1/16 du vil ikke angre. Forresten så kjøpte jeg min på e-bay fra Tyskland og da var det ikke noe problem med laderen som var med.
                  Lykke til

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                  Welcome to our newest member, Mortenporten.
                  Working...
                  X