Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crawler med firehjulsstyring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Odd-M View Post
    Det vanligste er vel å forsyne mottaker direkte fra bec, som igjen distribuerer strøm til tilsluttede komponenter, strøm mellom esc og mottaker må da kuttes. Dette er koblingsskjemaet til Castle.
    Her ramlet jeg litt ut - er det dette som er anbefalt koblingspraksis fra Castles side?

Comment

Ja, men du kan like greit forsyne servo direkte med strøm i stedet for å gå gjennom mottaker.
      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

Comment

Originally posted by Odd-M View Post
        Ja, men du kan like greit forsyne servo direkte med strøm i stedet for å gå gjennom mottaker.
        Høres greit ut, spesielt når 20A beccen jeg tenker på har to utganger. Men da trenger jeg vel en slags Y-kobling som lar meg koble sammen signalkabelen med rødt og svart fra beccen? Vet du hva dette kalles?

Comment

Slik ser det ut med Castles forslag. Jeg er ganske sikker på at denne 10A er mer enn sterk nok til ditt formål. Jeg kjører 1 Hitec på 29 kg over en 3A bec uten problemer.

Skjønner ikke helt hva du mener med spørsmålet ditt?
          Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

Comment

Beklager, lett å gå seg vill i kabeltåka her Da holder jeg en knapp på 10A fra Castle og en direkte forbindelse mellom BEC og mottaker. Takk for hjelpen!

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
            Welcome to our newest member, Mortenporten.
            Working...
            X