Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anbefale bil??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anbefale bil??

    Noen som kan anbefale meg en bil, som tåler litt deng, er greit å få deler til og som er mulig å få til å gå litt sakte (kid'n skal kjøre å)
    tenker en type trophy truck type bil.

    pris helst ikke langt over 2000,-

  • #2
    alt det for 2k??
    da må du hoppe på finn.no. du burde finne en brukt traxxas slash for den prisen der.

    du kan få en firestorm for 2k ny RTR, børstemotor så den går ikke så alt for fort.
    samt og få det til og gå enda saktere er ikke noe problem, bare teip ett viskelær eller lignende bak triggern på senderen så den ikke går helt bakover. (se på det som plombing =P)
    vet ikke holdbarheten på den, men deler skal ikke være noe problem og få tak i norge.
    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

    Comment


    • #3
      E-Firestorm tåler en del juling, men er bare rwd. Men likevel morsom å kjøre og tar seg tålig godt frem likevel. Har børsteløs utgaven, og kjørt en del pakker. Ikke ødelagt noe enda. Og ikke kjørt noe steder den har satt seg fast. Men ser at en med 4wd hadde kommet frem på en bedre måte.

      -Thelle-
      Tamiya entusiast!
      TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

      Comment


      • #4
        Noen som har hvert borti disse 2fast2fun bilene??

        Comment


        • #5
          Jeg vil tro det er mer som en leke for unger enn en skikkelig bil. Problemet med "ukurante" merker er nettopp deletilgang, men jeg ser det er flere her i Norge som fører den.
          Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

          Comment


          • #6
            Du kan også sjekke ut ECX bilene de har på SmallSize. De skal ligge under 2k, og være av god kvalitet.
            Tamiya TT01 - Tamiya MK.1 TGX - Tamiya M-06 - Tamiya M-03 - Tamiya F104W
            Maxam Truggy - SCX10 Rubicon - ECX Smash - Kyosho Inferno (EL)

            Comment


            • #7
              Eller du kan ta kontakt med meg, eg har 2 stk ECX truggy til salgs.

              Comment


              • #8
                Hva med traxxas rustler xl-5 den er en veldig fin bil og tåler veldig mye juling og er morsom å kjøre.

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X