Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rallybil, hvilken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rallybil, hvilken?

    Hei!
    Vært ute av gamet en stund nå. Hva er det av rallybiler som gjelder? Tenker da en bil med onroad/rally-karosseri (eller hvor dette lett kan monteres) som tåler en trøkk og kan kjøres på alle underlag. 1/10 eller større.

    Er det evt noe utvalg av BMW karosserier til noen slike biler? (E30, e36, e46, e39 osv)
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

  • #2
    Lommeboka bestemte, så det ble en Losi Mini Rally 1/14. Kosta vel 200$ elns fra amain.com

    Artig liten rakker med kostefritt oppsett ut av eska, kan absolutt anbefales, helt konge på nysnø selv med org dekk

    kommer en youtubevideo nå før helga ^^


    btw: Har funnet og bestilt et BMW E30 m3 karosseri som jeg TROR skal passe etter å ha sett på mål osv. Blir spennende å se, hehe
    Last edited by SAVAGEry; 4 February 2016, 11:00. Reason: kaross
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      Da har jeg fått filma litt!

      Her er en liten "edit":



      Om man foretrekker urørt video uten musikk:


      Dette er helt original bare med 3s kapabel ESC og 3s LiPo.

      Har nå satt på noen litt grøvere dekk, blir stas å prøve ut til helga!



      Forresten, de lysene på taket funger noe helt vilt bra! Lyser opp laang vei i mørket. Kosta 5$ -ish på hobbyking. Kan se om jeg finner igjen link om noen mot formodning skulle følge med her og være interessert
      Last edited by SAVAGEry; 12 February 2016, 07:31.
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X