Announcement

Collapse
No announcement yet.

litt problemer med børsteløs oppsett..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • litt problemer med børsteløs oppsett..

    har en 1/16 kyosho mini inferno med mamba 25 regulator og c4 dynamite 9200kv motor. når jeg trykker inn gassen når bilen står helt i ro, hakker den masse og klarer så vidt å starte, men når den ''hakket'' seg bortover noen meter går det som det suser. men når jeg stopper bilen helt og skal til å begynne å kjøre igjen hakker den. i oppoverbakker klarer jeg ikke å ta løst engang. regulatoren er programmert med phx-link og står på den høyeste start powern. noen som har samme problem eller
    Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

  • #2
    bilen din er for stor og tung for motoren.
    Prøv en 380 motor eller en motor med 4200kv motoren som du har på 9200kv er for svak.
    Så en større motor eller en med mindre kv er bedere. (da vill bilen din gå saktere men dette løser du da med mer volt)
    Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Simen Gjørstad View Post
      bilen din er for stor og tung for motoren.
      Prøv en 380 motor eller en motor med 4200kv motoren som du har på 9200kv er for svak.
      Så en større motor eller en med mindre kv er bedere. (da vill bilen din gå saktere men dette løser du da med mer volt)

      hei. har lett litt etter en 4200kv motor men finner det ingen plass, noen som vet hvor man kan få tak i dette på norske nettbutikker??
      Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

      Comment


      • #4
        har ikke sett den noe sted jeg heller.... hva med 5400kv motoren?
        Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Simen Gjørstad View Post
          har ikke sett den noe sted jeg heller.... hva med 5400kv motoren?
          den blir sterk nok?
          vet du om noen nettsider som selger de da?
          Hpi mini recon børsteløs med lipo, hpi savage x 4,6 , hpi e-savage, kyosho mini inferno el - børsteløs, kyosho mini-z, sintech gt 1/10.

          Comment


          • #6
            nop har ikke sett etter den... eneste jeg har sett er 8000kv og 9200kv.
            men du kan jo prøve en 300 motor

            http://www.elefun.no/elefun4/aspx/pr...tegoriID=10000
            den er på 5000kv, burde vere sterk nok. (du får den i 6000kv hvis 5000kv motoren ikke er vass nok)
            Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

            Comment


            • #7
              hvordan beregner man styrke da? hvorfor kan man ikke bruke en sånn motor hvis man har mye kjørling og en større ESC..?

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X