Er det noen som har tenkt å kjøre til Kodal fra Oslo området om morgenen på lørdag, og har en plass til overs?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
NC 3 - Kodal 1:10 Off Road
Collapse
X
-
Helt seriøst, er det ikke flere som skal kjøre dette løpet. Bare 18 påmeldte fordelt på 2 klasser.
Jeg og Stian som har tengt å kjøre minst 120mil tur/retur Trondheim, må nesten vurdere om vi ønsker å bruke tid å penger på å kjøre en halvful a-finale.
Ta kontakt med dine nærmeste RC kompiser, og få dem til å melde seg på nå !!Ole Morten Finnset 1969 -> Ko Propo Helios EX-10, Team Losi xxx4 G+, TRL 22 mid, TRL 22 rear, Corally sp12sl, Xray T3-2012, Tamiya M-05 Pro
Comment
-
Må desverre medele att hverken jeg Ole Morten Finnset eller Stian Skogstad fra Trondheim tar turen nedover til Norges Cup løp – Runde III - 2010. Dette blir på grunnlag av så få påmeldte i forhold til den lange reisen.Ole Morten Finnset 1969 -> Ko Propo Helios EX-10, Team Losi xxx4 G+, TRL 22 mid, TRL 22 rear, Corally sp12sl, Xray T3-2012, Tamiya M-05 Pro
Comment
-
Utrolig syndOriginally posted by Ole View PostMå desverre medele att hverken jeg Ole Morten Finnset eller Stian Skogstad fra Trondheim tar turen nedover til Norges Cup løp – Runde III - 2010. Dette blir på grunnlag av så få påmeldte i forhold til den lange reisen.
Det hjelper jo ikke at folk melder seg av, men jeg skjønner dere med den reiseveien.
Jeg reiser uansett deltakelse ned med campingvogn! vi får satse på suksess i Innherred, der ser jo påmeldingen lovende ut
Comment
-
Kjipt å høre, fortsatt tid til å re-ombestemme seg...Originally posted by Ole View PostMå desverre medele att hverken jeg Ole Morten Finnset eller Stian Skogstad fra Trondheim tar turen nedover til Norges Cup løp – Runde III - 2010. Dette blir på grunnlag av så få påmeldte i forhold til den lange reisen.
Last edited by arnefles; 29 July 2010, 13:47.
Comment
-
Var og testa banen nå nettopp. Mye regn men. Banen vakke så blaut. Enig med det ass. Krevende bane mem fy søren så fin og morsom den var !! Sykt mye hoppOriginally posted by arnefles View PostJeg var nede å testet banen i går, krevende og utfordrende bane for en fersking. Durango'n fikk kjørt seg-he he. Men jeg er med til helga, for morro skyld
Comment
-
Fikk lurt med Arne Peder i 2wd med den ene bilen min og, så det blir vel noen førere ihvertfallOriginally posted by dahomie View PostPåmeldingsfristen går ut i kveld ved midnatt så det er fremdeles tid for flere å henge seg på!
Ole: Antallet påmeldte har økt i dag...
Comment
-
Bor 10 min unna banen... Det regner noe helt for J... Hvis du lurer på om du skal ta med støvler eller ei, slutt å lur nå. Ta dem med
Siden dette er en STOR bane tenkte jeg å sette opp løpet slik at alle kjører i samme heat på 2WD, også blir det 2 heat på 4WD
Eller er det noen der ute som VEIT at de ikke skal kjøre?
Banemannskap blir vel et problem uansett...
Alternativt kan jeg sette opp 2 heat på hver klasse .. Men da
blir det stusselig på banenTom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
hvordan er drenasjen evt dugnad prepping hvis banen regner bort? fredag\ lørdag \ søndag. nå ser d jo ut til at været blir ok i helgen.. men banens tillstand? lurt m 2 heat så vi har bane manskap? noen må jo stå der ute. d frister ikke å kjøre gjørme løp å leke ubåt nedi en dump.Yokomo MR-4BXF \ Yokomo B-Max2 MR \ Orion Lipo \ Hobbywing \ Futaba \ Sanwa M11
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment