Announcement

Collapse
No announcement yet.

MP7.5 og MP777 - passer karosseriene om hverandre?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MP7.5 og MP777 - passer karosseriene om hverandre?

    Har bygget om en MP7.5, og ønsker et karossering uten hull. Har et par 1/8 karosserier av ymse fabrikat, men siden MP7.5s "side guards" er breiere foran enn bak, så er ikke passformen akkurat optimal. Finner mp777 og mp9 på eBay, men med en gang det står 7.5 så går prisene av skaftet, de er dessuten ofte ferdigmalte og ferdigskåret.

    På forhånd takk.

    - Øivind
    Last edited by oih; 17 September 2010, 09:32. Reason: Stavefeil
    Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

  • #2
    Hei.
    Jeg har brukt 777 karosseri på en 7,5 jeg. Nå var riktignok disse godt brukt og ferdig klipte, så jeg måtte gjøre noen modifiseringer før de gikk nedpå, men det var ikke verre ting enn å flytte litt på festehullene og klippe litt til ved fremre støtdemperfeste. Men ved ett nytt karosseri så gjør jo ikke dette noe. Jeg mener 777 er litt lengre enn 7.5.
    X-Ray T3 12 Futuba 4PK.
    https://picasaweb.google.com/
    http://teamterribles.com/

    Comment


    • #3
      Takk for raskt svar! Så får vi se om jeg bestiller et eller lever med det perforerte jeg har.
      - Øivind
      Sankyo Sigma GII-vrak, Kyosho Renault Alpine-vrak, Thunder Tiger Challenger Circuit 20 (1983?), Graupner/Kyosho Fairlady, 3stk Spital Safari-GX/Graupner Kangaroo(Gazelle)/Futaba safari- vrak,Kyosho Mad Armour,Kyosho Inferno 7.5 SP3 El-konvertert (22,4V/2000Kv),Kyosho Inferno TR-15

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X