Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turnigy 1/18 Stadium truck frå Hobbyking.com. Noe å statse på?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by rcTom View Post
    De bilene du har som "delebiler", er det samma som jeg har?

    Har du kjørt mye med den du bruker??
    Nei, det er av den typen eg skal bestille Har aldri kjørt dei, men har kjøpt dei av ein venn, også itilleg skal eg bestille 1 ny frå hobbyking, så har eg 1 som skal funke, og 2 som blir deler.

    Har ikke hentet delebilene enda...
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #62
      Ja, da har du nok deler nok til ett par smeller da

      Ble iallefall veldig overrasket over hvor bra den både
      akset, å hvor hissig den var. Ligge på ca 1/2 gass,
      å bare dra til full klemme, så dro den seg rett opp
      på bakhjula

      Hadde vært kult å testa 3s på den, om esc tåler det.
      Men da tenker jeg at den blir noe krevende å holde
      kontroll på hehehe....
      Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
      Driver in Team Push And Tow

      Comment


      • #63
        Originally posted by rcTom View Post
        Ja, da har du nok deler nok til ett par smeller da

        Ble iallefall veldig overrasket over hvor bra den både
        akset, å hvor hissig den var. Ligge på ca 1/2 gass,
        å bare dra til full klemme, så dro den seg rett opp
        på bakhjula

        Hadde vært kult å testa 3s på den, om esc tåler det.
        Men da tenker jeg at den blir noe krevende å holde
        kontroll på hehehe....
        Håper det ja Ja, de har visst bra kraft Dumt at HK er tom for batteri til den... Blir litt ventetid på meg og nå da
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #64
          De er tomme for 2 av tinga jeg MÅ ha også, så jeg regner med at det blir noe venting på meg også... :/
          Sitter å chatter med ei dame hos HK nå, så jeg får se om jeg får til å bestille i dag.

          Hu sier at grunnen til at de skal ha passnr, er pga tollvesnet..... Får bare opplyse det, sånn at jeg får
          delene jeg bestiller, å for å slippe at det blir noe kødd i tollen, når delene kommer.....
          Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
          Driver in Team Push And Tow

          Comment


          • #65
            Drit i det tollnummeret, det hadde eg ikke gitt ut til andre en tollvesenet eller politiet, ikke et selskap i Asia..
            Har aldri måttet oppgi dette selv, og alltid fått pakka uten problemer...
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #66
              Originally posted by john_erlingbakke View Post
              Drit i det tollnummeret, det hadde eg ikke gitt ut til andre en tollvesenet eller politiet, ikke et selskap i Asia..
              Har aldri måttet oppgi dette selv, og alltid fått pakka uten problemer...
              Da får jeg forsøke det. Dro bort på dagen i dag, å kom hjem ganske nylig, så jeg
              fikk ikke gjort ferdig bestillinga. Men da får jeg se om jeg kommer meg videre, uten
              at jeg må opplyse passnummer. Har ikke sett sånn hos andre utenlandske eller
              Norske butikker, så det virker litt spesiellt.......
              Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
              Driver in Team Push And Tow

              Comment


              • #67
                Originally posted by john_erlingbakke View Post
                Ikke for å stjele tråden din Andreas, men vet du om noen har prøvd denne: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ing_Buggy.html
                Hei, nå har eg funnet endel videoer frå denne bilen : kom på ingen måte som noen bombe at plastikken var dårleg, så det bør handles med endel deler til denne bil....
                Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                Comment


                • #68
                  Hmmm, rart, eg hadde linket til fler videoer, men dei vises visst ikke, men bare gå innpå kanalen hans, så finn du viedoene frå bilen
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #69
                    gutter

                    Hadde det vært meg som skulle handlet bil, hadde det lyst en og annen varsellampe på dette tidspunktet...

                    Hva med å satse på en bil som koster NOE mer, men hvor man faktisk får tak i både deler og support.... Er ikke så bevandret innen akkurat denne type bil, men det er vel ikke noen hemmelighet at biler fra denne delen av verden, er "knock-offs" fra andre firmaer som har investert en del i utvikling og verktøy for å produsere. I seg selv grunn til å ikke kjøpe, men hvis man allikevel insisterer på å kjøpe sånne biler, så sats heller på noe som det finnes deler og support på. Flere av de norske nett- og disk-butikkene har biler i de lavere prisklassene, og de skaffer deler. I tillegg støtter du et viktig ledd i forhold til å holde liv i hobbyen vår

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by grelland View Post
                      gutter

                      Hadde det vært meg som skulle handlet bil, hadde det lyst en og annen varsellampe på dette tidspunktet...

                      Hva med å satse på en bil som koster NOE mer, men hvor man faktisk får tak i både deler og support.... Er ikke så bevandret innen akkurat denne type bil, men det er vel ikke noen hemmelighet at biler fra denne delen av verden, er "knock-offs" fra andre firmaer som har investert en del i utvikling og verktøy for å produsere. I seg selv grunn til å ikke kjøpe, men hvis man allikevel insisterer på å kjøpe sånne biler, så sats heller på noe som det finnes deler og support på. Flere av de norske nett- og disk-butikkene har biler i de lavere prisklassene, og de skaffer deler. I tillegg støtter du et viktig ledd i forhold til å holde liv i hobbyen vår

                      Ja, du har mange gode poeng i d du sier her... Eg har denne: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...uck_Blue_.html den er ein veldig billig bil, men funker som bare det. Har kjørt masse masse med den. (sikkert 30 pakker minst) som det eneste som har røket på den er ein arm fremme, og 1 karroseriholder... Dette kostet meg under 50lappen med frakt frå HK. Ja, det blir litt ventetid om man ikke har delene, og må bestille frå HK, men eg synest LETT at bilen var verdt det.

                      Eg kommer til å bestille en slik: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...mp_System.html den kan det ryke endel armer på også, og har ikke forventet at den yter like mye som foreksempel en liten Ass bil, men det er vell heller ikke verdens undergang, eller noe stort tap for meg å kjøpe en bil til 50 dollar? . Nei, vi får se hvordan denne bilen blir
                      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                      Comment


                      • #71
                        Da er delene bestillt, uten passnr.... Så da er det bare å vente,
                        å se om pakka kommer uten problemer.
                        Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
                        Driver in Team Push And Tow

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by andjoh View Post
                          Hei, nå har eg funnet endel videoer frå denne bilen : kom på ingen måte som noen bombe at plastikken var dårleg, så det bør handles med endel deler til denne bil....
                          Ja, jeg har handla lager med deler nå, så nå
                          er det bare å mose på for min del....
                          Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
                          Driver in Team Push And Tow

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by rcTom View Post
                            Ja, jeg har handla lager med deler nå, så nå
                            er det bare å mose på for min del....

                            Fått deler tom? Lurer også på om du/ noen andre har prøvd å koke delene? HAr hørt At delene skal tåle med da/ vare lengre
                            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                            Comment


                            • #74
                              Fått deler tom????
                              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                              Comment


                              • #75
                                Nei, det har ikke kommet enda Alt er bestillt og betalt,
                                men hører ikke noe fra de, så jeg får gå på chatte`n der
                                i morra å se hva jeg får til svar....

                                De sa ca 3 uker før de hadde deler på lager, sist jeg prata
                                med de der.... Det er jo godt over 1 uke siden... snart 2....

                                Kjipt å ikke få de delene... Bare jeg får de, trenger jeg ikke
                                å bekymre meg for å trenge deler på LENGE hehe....
                                Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
                                Driver in Team Push And Tow

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X